מערכת COL | יום י"ג ניסן ה׳תשע״ד 13.04.2014

שיא בכמות הבחורים שיוצאים לשליחות בפסח ● סיקור, גלריה

כמידי שנה, גם השנה ערך משרד 'מרכז שליחות' יום עיון עבור תלמידי התמימים שבימים אלו עושים את דרכם אל עבר 270 ערים ברחבי העולם ● במהלך האירוע נשאו דברים: הרב יהודה קרינסקי, הרב משה קוטלרסקי, הרב יוסף ויגלר והרב מנדי סאמואלס ● בכתבה המלאה: דיווח מלא, גלריית תמונות  מרכז שליחות 
שיא בכמות הבחורים שיוצאים לשליחות בפסח ● סיקור, גלריה
צילום: איציק רויטמן

כמידי שנה, גם השנה ערך משרד 'מרכז שליחות' יום עיון עבור תלמידי התמימים שבימים אלו עושים את דרכם אל עבר 270 ערים ברחבי העולם. יום העיון הפך זה מכבר לחלק חשוב ממרכז שליחות בו מקבלים התמימים הדרכה מאסיבית לצד טיפים מעשיים והלכתיים בכל הקשור לעריכות סדרים.

את האירוע פתח וידאו מהרבי, כאשר עם סיומו קידם בברכה הרב משה קוטלרסקי, סיו"ר 'המרכז לענייני חינוך' את המשתתפים, כשהוא מכריז בשמחה על הקבוצה הגדולה ביותר אי פעם שיוצאת ל'מרכז שליחות' – 600 תמימים!

הנואם הבא היה הרב יוסף ויגלר, שליח הרבי בפלטבוש, ניו יורק שהתמקד בדבריו על הפן ההלכתי של עריכת ליל סדר. כאשר הוא מדגיש את החשיבות של עריכת הסדר על פי כללי ההלכה, גם כשחלק נכבד מהמשתתפים לא מבין את החשיבות בכך. 

הרב יהודה קרינסקי, יו"ר 'המרכז לענייני חינוך' שיתף את הנוכחים בזיכרונות מהשנים הראשונות של מרכז שליחות. "חלק גדול מהצמיחה של עולם השליחות נבע למעשה ממרכז שליחות".

בהמשך דיבר הרב קוטלרסקי שוב כאשר הוא מסביר למשתתפים את הזכות של להיות חלק ממרכז שליחות. "שלוחו של אדם כמותו.... כל דיבור, כל מעשה שתעשו, יכול להיות הצעד הבא ביהדות של אותו אדם שתפגשו, כך שמדובר כאן במשהו קריטי במיוחד".

הנואם האחרון היה הרב מנדי סאמואלס, שליח בסימבסבורי, קונטיקט ששלב אחר שלב עבר יחד עם המשתתפים על הסדר, תוך שהוא נותן להם טיפים מעשיים כיצד להעביר נכון את שלבי הסדר ולהפוך את הלילה לאטרקטיבי עבור כל אחד מהמשתתפים.

את היום עיון חתמה התמונה המרכזית, כאשר הבחורים עזבו עם ההשראה הנכונה שתיתן להם את הכוחות הנכונים לנהל ולערוך סדר בכל פינות הגלובוס.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.