מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ד 10.04.2014

האירוע העוצמתי של חיילי צבאות השם ● סיקור מלא, 100 תמונות

אלפי של ילדים, לצד הורים, אישי ציבור ורבנים שבחרו לעזוב את עיסוקיהם ערב פסח, לבוא ולהשתתף בכינוסם ההיסטורי של חיילי צבאות ה' לכבוד רבינו, מילאו את אלפי מקומות הישיבה שבבנייני האומה, והיו שותפים יחדיו לחוויה עוצמתית ● COL מגיש סיקור וגלריית ענק, בארגון 'הפנסאים' והפקת פליישמן הפקות ראלי חיילי צבאות השם
האירוע העוצמתי של חיילי צבאות השם ● סיקור מלא, 100 תמונות
(צילומים: מנדי הכטמן)
אלפים-אלפים של ילדים, לצד הורים, עסקנים, אישי ציבור ורבנים שבחרו לעזוב את עיסוקיהם ערב פסח, לבוא ולהשתתף בכינוסם ההיסטורי של חיילי צבאות השם לכבודו של רבינו, מילאו את אלפי מקומות הישיבה שבבנייני האומה בירושלים, והיו שותפים יחדיו לחוויה עוצמתית ובלתי נשכחת.

מערך של עשרות אוטובוסים מכל רחבי הארץ הוביל את הילדים לבנייני האומה, כל משתתף נשא תג עם שמו באמצעותו יכל להיכנס לאולם הענק, להסתובב בין מבואותיו, ולהנפיק לעצמו כרטיס מגנטי שישמש אותו במבצע ההכנה חסר התקדים העתיד להתקיים בקיץ.

כרטיס במחלקה הראשונה

הכנס נפתח בדברים חמים ומלהיבים מפיו של המנחה, הרב בנימין וילהלם, בליווי תזמורת שניגנה ניגוני י"א ניסן סוחפים ומלבבים, כשהקהל מצטרף אליהם בשירה עוצמתית.

עיני כל הילדים נשואות בשעה שהמנחה מזמין את אורח הכבוד - 'זיידע ברוך' האהוב (מיכאל וייגל) מסדרת הוידאו הפופולרית של 'הפנסאים' - מזאגט לחיים.

הזיידע מתקשה להכנס לאולם, ועובר סדרת דרכים פתלתלות בנסותו להכנס כבר ולומר את דברו בפני הילדים. כאשר הוא מצליח, סוף סוף, ועולה על הבמה, מוגש לו כרטיס כבוד לכניסה לאולם. "יש לנו כרטיס במחלקה הראשונה", מעביר המנחה את המסר החי לילדים, "אל לנו לחפש דרכים פתלתלות וחילופיות"...

הופעה מרתקת וקצרה של 'מזאגט לחיים', משולבת בדברים חמים מפי הרב אהרן לוי, מוסיפים שמן לאש הלהבה הלוהטת באולם.

וכמו משלימה את הסחף האדיר בליבותיהם של הילדים הזכים, עולה לבמה מקהלת הפנסאים, ופוצחת בנגינת מארש נפוליאון חיה ומשמחת.

מכל קצוות האולם

אמירת שנים-עשר הפסוקים מתבצעת בדרך מקורים ומעניינת, המלהיבה את הקהל הענק שמתחבר להכרזה אחת מכל קצוות האולם הענק. כל פסוק נאמר על ידי פנסאי אחר העומד במקומו, בתוך הקהל העצום, ומכריז את הפסוק כשמקומו מואר באור יקרות. בטרם הכרזת הפסוק, מוקרן סרטון קצר המספר על ההחלטה הטובה שהילד קיבל לכבוד י"א ניסן, ועל המתנה שהוא מגיש לרבי ליום זה. הקהל העצום עונה אחריו בשמחה ובהתלהבות.

כאשר לייזר, מחבורת 'מזאגט לחיים', מספר על ההחלטה הטובה שקיבל לכבוד י"א בניסן, מספר לו זיידע ברוך סיפור עוצר נשימה שאירע בערבות רוסיה. הסיפור מוקרן בשילוב מדהים של סרט מרתק על המסכים והופעת שחקנים חיה על הבמה, כשסיומו של הסיפור הוא באהל הק', עת היהודי שבמרכזו מתייפח מבכי כשהרבי מעורר את נשמתו, בדיוק כפי שהיה בחדרו של הרבי, לפני ארבעים שנה...

המקהלה עולה שוב ומבצעת שיר מרגש, ולאחר מכן רב הכותל והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, נושא דברים נלהבים בפני הקהל הרחב.

ימות המשיח

המקהלה מבצעת את שיר הגעגועים לרבי "אבא הקשב", שמספר על התענוג הנפלא ועל החיות בה התמלא כל חסיד בראותו את הרבי. כשהציפיה העזה שנשוב ונזכה, נראה שוב את מלכנו, מפעמת בלבות הילדים.

ולפתע, כל השחקנים מופיעים כשזקנים מעטרים את פניהם, הם מדברים בחיות על ענייני חסידות, וגם זיידע ברוך פוגש את סבו, מהפרק האחרון של 'מזאגט לחיים', הזיידע חיים, שנפטר כבר לפני שנים רבות.

ימות המשיח!

הכל נראה מוחשי, ומגביר את הציפיה בקרב הילדים, שנזכה "לשנה הבאה בירושלים הבנויה".

כמו משלימה את התחושות העזות, שרה מקהלת הפנסאים את השיר "היכונו לביאת המשיח", כשאתה כל הילדים באולם, שאף פוצחים בריקוד סוער במקומותיהם.

סיום מבצע החורף רחב ההיקף

החייל בצ"ה מענדי בוטמן, בנו של השליח בנהריה הרב ישראל ברוך בוטמן ע"ה, שהיום חל יום ה'שלושים' שלו, חוזר בפני הנוכחים על מאמר חסידות של הרבי, והמנחה מספר שמבצע הקיץ הענק מתעתד להיות מוקדש לעילוי נשמתו.

במהלך עונת החורף, שקדו הפנסאים הצעירים בסניפי הפנסאים בהם מתקיימת תוכנית לימודים, על לימוד הספר 'הלכות שבת' של הארגון. מדי שבוע, בהתמדה ובשקידה, הם למדו על הספר, עברו את המבחנים, והוכיחו הצלחה מרובה, כשלקראת י"א בניסן יש בידם מתנה נאה למדי לרבי.

כעת, הם קיבלו תעודות מפוארות, כשאת הפרסים הרבים הם רכשו באמצעות העמדה האלקטרונית של 'הפנסומט'.

מתוך שירה, זמרה, שמחה וטוב לבב, יוצאים אלפי הילדים בחזרה לבתיהם, כשהכינוס ההיסטורי עודנו בלבותיהם, ומותיר רושם בל ימחה.

על ההפקה פליישמן הפקות. 
הפקות הוודיאו: שלמה חיים רבקין
הפקה המוזיקלית: ג' יפה ברכהן
צילום: ברלה שיינר
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.