מערכת COL | יום י' ניסן ה׳תשע״ד 10.04.2014

ראש העיר טבריה: דלתי פתוחה לחב"ד, אתם ב"מחלקה ראשונה"

שלוחי הרבי בטבריה קיימו פגישה חמה וידידותית עם ראש העיר לרגל י"א ניסן, והעניקו לו מצה שמורה ● ראש העיר מר יוסי בן דוד: "חב"ד עושים עבודת קודש אמיתית ללא תמורה, אני רואה חשיבות ממדריגה ראשונה לסייע לפעילות. אתם מעניקים סיוע גשמי ורוחני גם יחד לתושבי העיר, ועל כך תודת כל התושבים" לסיפור המלא, גלריה
ראש העיר טבריה: דלתי פתוחה לחב
לרגל י"א ניסן, יום הולדתו של הרבי, התקיימה מעין "התוועדות חסידית" בלשכת ראש העיר טבריה, מר יוסי בן דוד, בהשתתפות כל שלוחי הרבי לטבריה. במסגרת הפגישה הביע ראש העיר את התפעלותו העצומה ממסירותם של השלוחים ופעולותיהם בכל רחבי העיר, כשהוא מבטיח: דלתי תמיד פתוחה בפניכם, חב"ד מקבלת אצלי שירות של "מחלקה ראשונה".

השליח הראשי, הר"ר יוסף שי' קרמר, הציג בפני ראש העיר את כל השלוחים ואת שלל הפעילות המתקיימת ברחבי העיר, וראש העיר מצידו התייחס בחמימות לכל אחד מהשלוחים והבטיח לסייע ככל יכלתו להרחבת הפעילות.

על המבצע האדיר שקיים בית חב"ד בטבריה בשנה זו – חלוקת מצה שמורה לכל בית אב בטבריה – התבטא ראש העיר: זוהי המשימה האמיתית, להגיע לכל תושב ולהביא לו את האור. אנו, חברי העירייה, משפרים את פנסי הרחוב ומאירים לתושבים בגשמיות, ואתם – בנוסף לסיוע הגשמי שלכם לתושבים – משלימים את התמונה ומביאים את האור הרוחני של היהדות לכל תושב, בצורה חמימה וידידותית. בתור נציג התושבים, זהו המקום להודות לכם על מסירותכם הנפלאה.

ראש העיר הודה על המצה השמורה שהעניקו לו השלוחים, וסיפר כי כבר 15 שנה ברציפות שהוא זוכה לקיים את מצוות החג בסיוע של חב"ד, אם בארץ הקודש ואם בבתי חב"ד הפזורים ברחבי העולם.

בפגישה השתתפו כל שלוחי הרבי בעיר טבריה: הר"ר יוסף שי' קרמר, השליח הראשי לעיה"ק טבריה. הר"ר שניאור זלמן שי' טורקוב, שליח בטיילת טבריה ומנהל מרכז החסד "שי מהלב". הר"ר ראובן שי' גול, שליח ומנהל הפעילות בבית כנסת חב"ד המרכזי. הר"ר אליהו שי' קרמר, שליח בשיכון א'. הר"ר יאיר שי' פרדני, מותיקי השלוחים. הר"ר ברוך שי' לבנוני, ראש ישיבת תות"ל טבריה. הר"ר עומרי שי' בן עקיבא, שליח בטבריה עילית. הר"ר שמעון שי' קוצ'ובייבסקי, משפיע ישיבת תות"ל טבריה. הר"ר זאב שי' ברג, מפעילי בית חב"ד. הר"ר צבי הירש שי'זלמנוב, שליח במורדות טבריה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.