מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״ד 26.03.2014

חדש: האנציקלופדיה החסידית לילדים ולבני הנעורים. הצצה

מה ההבדל בין מאמר לשיחה, איך נראתה חתונת הרבי והרבנית ומהו ניגון מכוון ● לא פעם אנו מוצאים עצמנו מייחלים למקור מידע מקיף מול שאלות ילדינו, דווקא בנושאים החשובים לנו מכל: מושגים בתורת חב"ד, תולדות רבותינו נשיאינו, אירועים, מנהגים ועוד ● עכשיו בחנויות הספרים: האנציקלופדיה החסידית לילדים ולבני הנעורים  האנציקלופדיה החסידית
חדש: האנציקלופדיה החסידית לילדים ולבני הנעורים. הצצה
האנציקלופדיה החסידית
כמה פעמים הבטחתם לעצמכם לשבת עם הילדים, לספר להם על תולדות ליובאוויטש, ללמוד איתם כמה שורות בתניא או לנגן ניגון חסידי תוך הסבר הרקע לחיבורו? אבל בואו נודה: גם אם מצאתם מעט זמן פנוי, ואפילו הצלחתם לקבץ את ילדיכם והם תולים בכם עיניים בציפייה, לא תמיד תזכרו באותו רגע מה קרה בט' אדר ב' או מי היה שאמיל מהניגון המפורסם.

ובינתיים, ילדינו הסקרנים לא מפסיקים לקרוא ולתור אחר מידע חדש, ולא פעם נתקלים בביטוי חב"די שאינו מוכר היטב, מנהג חסידי שאינם יודעים את פשרו וכן הלאה. גם אתם וגם הם מחפשים תשובות להרבה יותר מארבע קושיות, והכל נמצא במקום אחד: האנציקלופדיה החסידית לילדים ולבני הנעורים.

באנציקלופדיה כ-150 עמודי כרומו צבעוניים ובהם ערכים ומושגים בתורת חב"ד, דרכי ותולדות החסידות, מלווים בתמונות ואיורים, סיפורי חסידים ופרטי טריוויה. הכתיבה קלילה ומעניינת, מותאמת במיוחד לבני הדור הצעיר, מעמיקה את היכרותם עם עולמה של חב"ד ומעוררת בלבם רצון להרחיב את אופקיהם בעתיד. חשוב לציין כי עבודת ליקוט החומר והכתיבה נעשתה בהכוונת והגהת משפיעים ורבנים בחב"ד, ונעשו מאמצים רבים להגיש את הדברים בצורה ראויה ומדויקת, בלי לפגוע בחווית הקריאה והבנת המושגים.

מהיום, כל התשובות לכל השאלות בספר אחד. האנציקלופדיה החסידית, מתנת אפיקומן מושלמת שתלווה את ילדיכם, חיילי צבאות ה' ודור העתיד של כולנו, לאורך כל השנה כולה. להשיג בחנויות הספרים המובחרות.

להצצה לספר - לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.