מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ה 01.11.2004

'מעריב': מה לפלסטינים ולרבי מליובאוויטש?

אתר האינטרנט של 'מעריב',(nrg) מביא היום כתבת-סקירה על מצבו של ערפאת. בכתבה, מובא גם דיווח על שלט גדול, הנמצא בכביש חוצה שומרון, בו רואים את הרבי ולצידו כיתובים על שבע מצוות בני-נוח, המיועדים לאומות-העולם. "את פניהם של הנוסעים בכביש חוצה שומרון מלווה בשנים האחרונות שלט גדול מימדים. לא מדובר בשלט חוצות נוסף של חברת האופנה "קסטרו" או בקמפיין של חוות הדגים באילת (מתברר שדליק צדק). על השלט מככבים באופן מפתיע פניו של מנהיגה המיתולוגי של חסידות חב"ד, הרבי מילובביץ', שמזמין ממקום שבתו בגן העדן את הפלסטינים לאתר אינטרנט, רובו באנגלית אך חלקו בערבית. המשך ב'כתבה מלאה'
'מעריב': מה לפלסטינים ולרבי מליובאוויטש?
מתוך אתר מעריב
מה לפלסטינים, שמרביתם מוסלמים, ולרב הישיש, שחזון ארץ ישראל השלמה היה תמיד לנגד עיניו? בחב"ד לא מצפים כנראה לזרם המוני של מוסלמים לישיבות ההסדר, אך מקווים ככל הנראה שצאצאיו של ישמעאל יקבלו עליהם לפחות את שבע מצוות בני נוח, כפי שהן מוצגות באתר בערבית צחה.

להלן שבע המצוות לפי סדר הופעתן באתר: 1. אמונה באל אחד – איסור על עבודת אלילים. 2. מתן כבוד לאללה. 3. מתן כבוד לאדם – איסור על שפיכת דם. 4. כיבוד רכושו של הזולת. 5. כיבוד מוסד המשפחה. 6. כיבוד היצורים החיים. 7. הקמת מוסד שיפוטי – מינוי שופטים.

ערבי שבמקרה והשתכנע משבע המצוות ורוצה להיכנס לאוהלה של תורה מוזמן ליצור קשר עם נציג חב"ד באזור מגוריו. לחיצה על ההזמנה מפנה את הגולש לאתר שבו מופיעות סיסמאות בנוסח "להשמיד את המחבלים" ו"לכבוש את השטחים". ערבי שבכל זאת מתגבר על שטף הסיסמאות הימניות ומשתכנע שהרבי הישיש הוא המלך המשיח מוזמן להיכנס לרשימת הארצות (את פלסטין הס מלהזכיר) ולרשימת הערים, בהן מופיעות התנחלויות רבות דוגמת אלקנה, איתמר, אלון שבות ואלון מורה.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.