מערכת COL | יום י"ז חשוון ה׳תשס״ה 01.11.2004

חב"ד בטלוויזיה הרוסית

אתמול (ראשון) שודר בערוץ הטלוויזיה הרוסית כתבה נרחבת על פעילות חב"ד ברוסיה. בכתבה רואיין הרב הראשי לרוסיה הרב בער'ל לאזאר, ובכתבה דובר על כינוס שהסתיים בשבוע שעבר במוסקבה, בו נטלו חלק ראשי הקהילות היהודיות ברוסיה. התכנית עוסקת בעיקר בנושא הגיורים ברוסיה, כשרות וחינוך, בתוכנית צפו מליוני אנשים, והיא עוררה תגובות חמות ונלהבות כאחד.לצפיה: לחצו כאן - הגולשים מוזמנים לסייע בתרגום הראיון באמצעות מערכת התגובות באתר.
חב
הרב לאזאר מתראיין לערוץ הרוסי

 

 

 

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
5 תגובות
1.
חב"ד או כוחי ועוצם ידי?
י"ז חשוון ה׳תשס״ה
לא שמעתי ולו חצי מילה שמוזכר חב"ד או ליובאוויטש, רק המרכז היהודי והרב הראשי...
2.
כתבה נחמדה
י"ז חשוון ה׳תשס״ה
הכתבה הייתה חלק מתוכנית חדשות, לכן באמת צפו בה המון אנשים ברוסיה ובכל העולם (הערוץ הזה ניתן לקלוט בכל העולם דרך הכבלים, כולל בארץ)

לתרגם את כל הכתבה - זו עבודה של שעות וזה באמת מאוד קשה.

בקצה המזלג - דובר שם שבכינוס לא שמכו על רשם האוכלוסין שהיה ברוסיה ושמנה רק 230 אלף יהודים. בכינוס הוחלט לעשות ספירה משלהם.

הרב לאזר אמר, שלפי מיטב ידיעתו יש ברוסיה יותר ממיליון יהודים, כמה זה "יותר ממיליון" - האם זה מיליון וחצי, או שני מיליונים או שלושה מיליונים - הוא לא יודע.

הייתה תגובה של שחקן יהודי מפורסם (או שהוא לא שחקן... לא זוכר את שמו) שהוא מתבטא נגד הרעיון של בערל לאזר (נדמה לי שהוא קורא לו בן-לאזר - כך דרך אגב קראו לרב לאזר באחד העיתונים ברוסיה לא מזמן) הוא אומר שהוא לא מבין למה צריך לספור את היהודים בנפרד. הוא אומר שהוא בהיותו יהודי אוהב את המולדת שלו (רוסיה) הרבה יותר מרוסי ממוצע וכו'.

3.
תגובה ל-1 המצומצם!
י"ז חשוון ה׳תשס״ה
איפה אתה גר? במרכז כפר חב"ד או בשיכון חב"ד בירושלים? אני לא קולט ממי ירשת את צמצום המוחין שיש לך.
תפעיל את כוח החשיבה שלך: האם מטרה שלנו, השליחות העיקרית שהרבי הטיל עלינו, היא שהשם חב"ד ליובאוויטש יוזכר באיזה ערוץ ברוסיה? השליחות שלנו היא שעוד חסיד יופיע בעיתון או ברדיו?!!
יתכן שיש פגמים ויש ביקורת על דברים מסוימים שהם עושים, אולם השלוחים ברוסיה ובמדינות הסמוכות, ואני לא נמנה ביניהם, עושים עבודה מרשימה, ואת ה"תשואות חן" הם יקבלו עם ביאת גואל צדק.
4.
תגובה ל-3 שיודע להסביר למצומצם
י"ז חשוון ה׳תשס״ה
אולי תסביר למה בכל כלי התקשורת כולל באה"ק מקפידים לפרסם את הפעילות המופלאה של השלוחים באופן שמתעלמים לחלוטין מהמשלח... ולא כמו שאתה מנסה להסביר שזה באיזה כתבה בודדת.

זה כבר הגיע לגועל נפש!
5.
Regards to -
י"ח חשוון ה׳תשס״ה
Zalman & Yitzi! we finally see you there in the east! (nice show you put there - for the camera?) anyway, Hatzlocha Raba!
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.