מערכת COL | יום ד' אב ה׳תשע״ג 11.07.2013

הצצה לישיבה הסגורה של ישיבות חב"ד לסטודנטים ● גלריה

הקרן הבינלאומית של הארגון חב"ד בקמפוס השיקה את "יוזמת הישיבה", יוזמה שהוקמה בכדי לספק לישיבות ולשלוחי חב"ד בקמפוס משאבים לאפשרויות חינוכיות יהודיות מתקדמות לתלמידיהם ● בפגישה ראשונה מסוגה שנערכה בשבוע שעבר, חברו נציגים מישיבות חב"ד שונות יחד עם מספר שלוחים מקמפוסים לצד חברי הוועד של 'יוזמת הישיבה' של חב"ד בקמפוס יוזמת הישיבה
הצצה לישיבה הסגורה של ישיבות חב
(צילומים: בנצי ששון)
השנה, הקרן הבינלאומית של הארגון חב"ד בקמפוס השיקה את "יוזמת הישיבה", יוזמה שהוקמה בכדי לספק לישיבות ולשלוחי חב"ד בקמפוס משאבים לאפשרויות חינוכיות יהודיות מתקדמות לתלמידיהם.

נכון להיום, היוזמה מציעה מלגות שכר לימוד ונסיעות לסטודנטים בכדי לאפשר להם ללמוד בישיבה מבלי שהקטע הכספי יהווה מכשול עבורם. תחת ניהולו של הרב לוי רבין, נערך לפני מספר חודשים שבתון 'טעם של ישיבה' כאשר הרב זלמן ורעייתו חיה שורדר הצטרפו לצוות 'חב"ד בקמפוס' כמדריכי לימוד יהודים בכדי לכוון ולסייע סטודנטים לבחור את תוכנית הלימודים המתאימה ביותר עבורם.

בפגישה ראשונה מסוגה שנערכה בשבוע שעבר, חברו נציגים מישיבות חב"ד שונות יחד עם מספר שלוחים מקמפוסים לצד חברי הוועד של 'יוזמת הישיבה' של חב"ד בקמפוס. מטרת הפגישה שנערכה כחמש שעות הייתה לתת אפשרות לשלוחים ולנציגי הישיבות להכיר אחד את השני טוב יותר, ובכך להבטיח שיתוף פעולה פורה בניהם שיקל עליהם ועל הסטודנטים בכל הקשור ליוזמה המבורכת.

הפגישה נפתחה בדברי ברכה מאת הרב יוסי גורדון, סגן נשיא הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס. בדבריו הסביר הוא את המחויבות של הארגון לעשות הכל בכדי לוודאות שלכל סטודנט החפץ בלימוד בישיבה יהיה את ההזדמנות להעשיר ולקדם את הידע שלו בלימודי יהדות באווירה ישיבתית.

הרב משה קוטלרסקי, סגן יו"ר המרכז לענייני חינוך ויו"ר חב"ד בקמפוס, דיבר בלהט על ההשפעה ארוכת הטווח של הזמן באווירה ישיבתית על התלמיד, ואיך זה תלוי בנו לוודא שכל תלמיד שמתעניין יהיה לו את ההזדמנות הזו.

במהלך הפגישה נשא דברים הרב אבי ווינשטיין, מנהלת המינהלת של חב"ד בקמפוס, שעדכן את הנוכחים בהישגים של יוזמת הישיבה עד היום כאשר את הפגישה חתם דיון אודות רעיונות עתידיים יחד עם הרב יודי שטיינר, שליח לאוניברסיטת ג'ורג' וושינגטון ויו"ר וועד 'יוזמת הישיבה'.

הפגישה, שהדגימה יפה עד כמה חשוב שהארגונים יעבדו יחד בכדי להשיג מטרות משותפות, נחתמה עם מספר התחיבויות שיהפכו את היוזמה למוצלחת וחזקה יותר.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.