מערכת COL | יום כ"א תמוז ה׳תשע״ב 11.07.2012

שלוחים חדשים להונגריה: משפחת פוקס

בימים אלו נתבשרנו על עוד זוג שלוחים שהגיעו להונגריה: הרב יהושע פוקס ואשתו הרבנית יהודית, שהגיעו השבוע עם חמשת ילדיהם כשלוחים בבודאפעסט, הונגריה ● הרב פוקס יהיה אחראי לאירגון שיעורי התורה, וישמש גם כשוחט ובודק לסיפור המלא
שלוחים חדשים להונגריה: משפחת פוקס

בימים אלו נתבשרנו על עוד זוג שלוחים שהגיעו להונגריה: הרב יהושע פוקס ואשתו הרבנית יהודית, שהגיעו השבוע עם חמשת ילדיהם כשלוחים בבודאפעסט, הונגריה.

הרב פוקס יהיה אחראי לאירגון שיעורי התורה בכל ימות השבוע. בנוסף לזה ישמש גם כשוחט ובודק עבור השחיטה שהבית דין של קהילת חב"ד בהונגריה מארגן שם. מרת יהודית תצטרף לצוות בית הספר וגן חב"ד בעיר, שכזכור בתחילת השנה עברו לבנין חדש ומפואר, שגרם לתנופה חיובית במוסד.

השלוחים, מקורבים וילדי בית הספר חב"ד חיכו למשפחת פוקס בשדה התעופה כשהגיעו, והיה זה מחזה במיוחד כשהשלוחים יצאו בריקוד חב"די סוער לעיני כל הצופים.

מרת יהודית היא ילידת הונגריה, והתקרבה ליהדות לפני שנים כשהשתתפה בשיעורי תורה בבית חב"ד, אחרי זה היא יצאה ללמוד במכון אלטא שבצפת. אחרי חתונתם שימשו הזוג פוקס בשליחות במקומות שונים בעיקר בתפקידי הוראה, ומעתה ימשיכו את עבודתם הקדוש בהונגריה עיר מולדתה.

משפחת פוקס הם הזוג השלישי שהצטרפו למשפחות הרבנים השלוחים בהונגריה במשך החודשים האחרונים. קדמם הרב שמואל ואשתו מרת דובי אוירכמן (מכפר חב"ד) והרב שלמה דוב ואשתו מרת חיה מושקא זלמנוב (מקרוינהייטס).

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.