מערכת COL | יום ד' תמוז ה׳תשע״ב 24.06.2012

השר הפתיע: "בתי נולדה בזכות הרבי" ● סיקור, גלריה בלעדית

מאות שלוחים ו'בעלי-בתים' מניו-יורק וסביבותיה התאספו על-יד האוהל הקדוש של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז בארגון 'צעירי-חב"ד' העולית ● שר המשפטים לשעבר של ניו-יורק, רוברט אברמס, סיפר על בתו שנולדה בזכות הרבי והופתע כשהרב שמואל בוטמאן הגיש לו תמונת-ענק שלו עם רעייתו ובתו עוברים אצל הרבי ● הרב יצחק שוחט מלונדון חשף: מי היה הילד שזכה שהרבי הניח עליו את שתי ידיו הקדושות ב'יחידות'? ● מיוחד ב-COL: סיקור מלא וגלריה לסיפור המלא
השר הפתיע:
(צילומים: COL ניו-יורק)

מאת כתב COL בניו-יורק

מאות שלוחים ו'בעלי-בתים' מניו-יורק וסביבותיה התאספו על-יד האוהל הקדוש של הרבי להתוועדות מיוחדת כהכנה לג' תמוז.

ההתוועדות אורגנה על-ידי 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית עבור השלוחים בעיר ניו-יורק וסביבותיה ומקורביהם. במבנה שהוקם צחוץ לאוהל, התכנסו השלוחים ומקורביהם לערב המיוחד.

הערב היה מאורגן ומושקע ודגש הושם על כל הפרטים של כיבוד עשיר ומגוון, מקומות מיוחדים לנשים ומסכי ודיאו לתועלת הקהל הרב. הערב הביא לחיזוק ההתקשרות לרבי והחלטות מחוזקות למלאות רצונו הקדוש.

מופת מדהים

מנחה הערב הרב אנשיל פרל, השליח במיניאולה שבלונג-איילנד, הנחה את הערב בטוב טעם, ובנימה חסידית. הוא הודה להנאספים על בואם והודה להנהלת צעירי אגודת חב"ד על עזרתם התמידית.

המשתתפים האזינו לנאום מרתק משר המשפטים לשעבר של מדינת ניו-יורק, רוברט אברמס. הוא הוצג על-ידי ידידו הרב שמואל מנחם-מענדל בוטמאן, מנהל 'צעירי-אגודת-חב"ד' המרכזית, כידיד הרבי וידיד חב"ד במשך עשרות בשנים.

אברמס דיבר על יחוסו האישי עם הרבי ואיך שהרבי אמר לו ב'הושענה רבה' בשעת קבלת 'לעקח', שהשנה הם יתברכו בעוד בת. "המציאות הייתה שהיינו קודם אצל רופאים ואמרו לנו שזה לא שייך. לא סיפרנו זאת לאיש בגלל הפרטיות שבדבר ופתאום הרבי אומר לנו דבר כזה. חודש אחרי זה, אמרה לי אשתי שברכתו של הרבי מתקיימת".

שר המשפטים לשעבר סיפר על פגישותיו עם שלוחיו של הרבי במסעותיו כעורך-דין בכל העולם כולו. הוא ציין כי הוא רואה באופן אישי את פעולותיו של הרבי בכל חלקי העולם. 

דבריו שנאמרו מתוך ידידות והוקרה רבה, עשו רושם עמוק על הנאספים שהודו לו בתשואות סוערות.

הרב בוטמאן הודה לנואם על ידידותו ונאומו והציג לו תמונה כשהוא ואשתו ובתם
נמצאים אצל הרבי.

"ואני הוא הילד"...

הרב יצחק שוחט, רב בית-הכנסת 'מיל היל' בלונדון ואחד הכוכבים העולים בשמי היהדות העולמית, סיפר על זוג צעיר שנכנסו יחד עם בנם בן השלוש ל"יחידות" לרבי.

במשך ה"יחידות" התיישב הפעוט בן השלוש על הריצפה באמצע חדרו הקדוש של הרבי והתחיל לבכות. הרבי שאל את האבא "וואס וויינט ער" ("למה הוא בוכה").

הרבי קרא לילד ושם את שתי ידיו הקדושות על ראשו ובירך אותו. "אני הוא אותו הילד בן השלוש", אמר הרב שוחט לקול תרועתם הגדולה של הנאספים.

הרב שוחט המשיך ואמר ש"כולנו יכולים ללמוד את הלקח מהרבי שדאג לכל אחד ואחד באופן פרטי לתת לכל אחד מה שהוא צריך". הנואם הביא כמה דוגמאות מפעולות הרבי להם הוא היה עד ראיה במסעיו ונאומיו בחלקי העולם.

החזן ר' שניאור-זלמן בוימגרטן שר ניגוני חב"ד בחן חסידי אופייני ושיתף בהם את הקהל. מנחה הערב הרב פרל הודה לרב בוטמאן ולבנו הרב יוסף-יצחק בוטמאן על אירגון הערב וכן לרב אבא רפסון ודוד שארף על עזרתם האדיבה. הרב שמואל בוטמאן הודה לשלוחים על פעולותיהם הנשגבות והשתדלותם המרובה בהתוועדות מיוחדת זו.

"אי-אפשר לבטא במילים איזה התעלות רוחנית הורגשה במשך הערב", אמר הרב בוטמאן ל-COL, "זה היה ערב מחשמל של עידוד וחיזוק, אמונה ובטחון, בו התקבלו החלטות חזקות להמשיך בדרכיו והוראותיו של הרבי ולהכין את העולם לגאולה האמיתית והשלימה".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.