מערכת COL | יום א' תמוז ה׳תשע״ב 21.06.2012

בטקס רב רושם הושק אמבולנס חדש לכפר חב"ד ● גלריה

אמש (רביעי), נחנך בחזית בניין 770 בכפר-חב"ד אמבולנס שישמש את תושבי כפר חב"ד ● הטקס נערך בנוכחות רבה של כפר חב"ד הרב מרדכי שמואל אשכנזי ובהשתתפות מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר המועצה האזורית עמק לוד, מר מנשה משה, יו"ר ועד כפר-חב"ד הרב בנימין ליפשיץ, יו"ר הצלה כפר-חב"ד חיים פרידמן ומתנדבי ההצלה ותושבי הכפר צפו בגלריה 
בטקס רב רושם הושק אמבולנס חדש לכפר חב
צילום: אסף ברזינגר לוגסי – HNN

בטקס שהותיר רושם עז על הנוכחים נחנך בחזית בית ה-770 בכפר חב"ד, אמבולנס שישמש את תושבי כפר חב"ד.

המעמד נערך בראשות רבה של כפר חב"ד הגרמ"ש אשכנזי ובהשתתפות מנכ"ל מד"א אלי בין, יו"ר המועצה האזורית עמק לוד, מר מנשה משה; יו"ר ועד כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ, ראש אגף המבצעים במד"א מגן גיל מושקוביץ, מנהל מרחב 'איילון', תמ"ג - איציק בן אהרון, אחראי 'שמירה' בכפר, יואל בלניצקי, בכירי מד"א, מתנדבי ההצלה ותושבי הכפר.

היותה של כפר חב"ד במרכז הארץ ומיקומה האסטרטגי, הביאו את ראשי מד"א להבין את חשיבות הצבת אמבולנס קבוע בנקודת הזנקה בכפר, דבר שישרת את תושבי הסביבה כולה ויסייע להציל חיים במהירות האפשרית ביותר. במקביל לחנוכת האמבולנס, הציב מד"א ארון החייאה בבית ה-770, על מנת לסייע למתנדבי ההצלה במסגרת מד"א להעניק טיפול רפואי בעת הצורך. את בית ה-770 בכפר חב"ד הבנוי כהעתק מדוייק של בית הרבי בניו יורק, פוקדים עשרות אלפים מידי שנה, ובשל כך נוצר צורך חיוני להציב במקום ערכת החייאה שתוכל להיות לעזר רב בעת קרות אירוע חירום.

לאחר מעמד השקת וחנוכת האמבולנס, נכנסה הפמליה לחדרו של הרבי, כשמנכ"ל מד"א מביע בפני הרבנים את התרגשותו הרבה מהביקור ואת רגשותיו העמוקים המסורים למתנדבי ההצלה מקרב חסידי חב"ד, שעושים לילות כימים להצלת חיי אדם.
במהלך הארוחה שהתקיימה נשא דברים רב הכפר ואיחל שהאמבולנס יסייע רק בשמחות. יו"ר המועצה, מנשה משה, אמר: "לפני מספר חודשים, במהלך טקס השקת כבאית בכפר, אמר מנכ"ל מד"א שצריך לדאוג גם לאמבולנס. והנה היעוד מתגשם. כאן מכונסים חבורה של מתנדבים בכל תחומי ההצלה, אני מכיר ומקיר את פעילותם למען הכלל".  יו"ר כפר חב"ד הרב בנימין ליפשיץ הודה  למד"א על שנרתמה למען תושבי הכפר ואמר בסיפוק: "לפני חצי שנה השקנו כבאית בכפר, ועתה אנו משיקים אמבולנס, וכל זאת על מנת שנוכל להציל את חיי תושבי האזור כולו בעזרתכם".

מנכ"ל מד"א רמ"ג אלי בין אמר: "אני שמח להשיק אמבולנס בכפר חב"ד. מיקומו של הכפר הוא אסטרטגי והצבת האמבולנס בשטחי הכפר לבטח תציל את חייהם של אנשים רבים" בין הוסיף ואמר: "אני רוצה להביע בשם מד"א תודה מיוחדת לכל מתנדבי ההצלה החרדיים שפעילים במסגרת מד"א בצורה מקצועית מבלי לפגוע בערכי התורה והצניעות עליהם מופקדים הרבנים. אתן למתנדבים החרדיים את מלוא הגיבוי לפעילותם. תודה מיוחדת אני מבקש לומר לאנשי חב"ד שאני חש כי הם עושים זאת כשליחות של ממש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.