מערכת COL | יום ח' סיון ה׳תשע״ב 29.05.2012

קיבלו את התורה בשמחה בגני חב"ד בצפת

זה הפך להיות מחזה כמעט שגרתי. מאות ילדי תשב"ר עשו את דרכם לבית-הכנסת חב"ד המרכזי בקרית חב"ד בצפת, על-מנת להתאחד - כל ילדי הגנים - לקראת חג מתן-תורה ● הדוברים הזכירו בדבריהם לילדים על-דבר הצורך ללכת לבית-הכנסת בחג השבועות ולשמוע את עשרת הדברות לסיפור המלא
קיבלו את התורה בשמחה בגני חב

זה הפך להיות מחזה כמעט שגרתי. מאות ילדי תשב"ר עשו את דרכם לבית-הכנסת חב"ד המרכזי בקרית חב"ד, על-מנת להתאחד - כל ילדי הגנים - לקראת חג מתן-תורה.

כבר בכניסה לבית-הכנסת ניכרה היטב האוירה החגיגית המאפיינת אירועים מעין אלו.

בובת-ענק בדמות יהודי אותנטי קידמה את פני הבאים. את הכניסה לבית-הכנסת ליוותה שירתם של המלמדים הרב בשארי והרב אסייג.

בהזדמנות זו, זכו כל ילדי הגנים לתת מטבע לצדקה ולנשק אחד מספרי התורה שהוחזקו בידי המלמדים (הרב קומער, הרב הניג, הרב שובל והרב חביב). קבוצות הילדים הונחו להתישב במקומות הישיבה שהוקצו להם. לאחר שכולם מצאו את מקומותיהם, נפתח הכינוס.

מתכנני הכנס, ובראשם הגננת פסי פינסון, שמו דגש על קיום הוראת הרבי, לקיים את שלושת העניינים של תורה, תפילה וצדקה. הכנס נפתח בדבר-תורה מפי המד"א דקהילת חב"ד בצפת, הרב ביסטריצקי.

אחריו נשא דברים שליחו של הרבי לעיה"ק צפת ומנכ"ל גני חב"ד בעיר, הרב צייטלין.

בדבריו, הודה הרב לילדים על-כך שהסכימו להיות ערבים בעדינו. הדוברים הזכירו בדבריהם לילדים על-דבר הצורך ללכת לבית-הכנסת בחג השבועות ולשמוע את עשרת הדברות. הגב' חנה קלודה - מנהלת מדור גני ילדים בעיריית צפת - כיבדה את המעמד בנוכחותה, ובירכה את הילדים לרגל החג. שנים-עשר הפסוקים נאמרו בחיות רבה על-ידי ילדי כל הגנים, בהנחיית המלמד הר' בשארי. לאחר אמירת הפסוקים, פצחו בנות גן רבקה ולדמן בשירה זכה וטהורה של הפרק של הרבי - פרק קי"א.

חוויה מיוחדת היתה השתתפות הילדים בתכניתו של מר מאיר אלמלם מתכנית "מעגל". מר אלמלם הפעיל את הילדים בצורה אטרקטיבית ומהנה. לסיום, סודרו מעגלים והילדים פצחו בריקוד סוחף. ביציאה מבית הכנסת, קיבלו הילדים ממתק חלבי וחזרו מרוצים לגנים.

בזיקה להצלחת הכנס, מסכם הרב דניאל אוטינסקי, מנהל הגנים: אנו עומדים לקראת סיום ספירת העומר - סיום הגלות. הגיע הזמן שמשיח יבוא!

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.