מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ב 17.05.2012

רה"מ והשרים כתבו אותיות בספר התורה לאחדות ישראל

ראש הממשלה בנימין נתניהו והשרים כתבו אותיות בספר התורה "אל על לאחדות ישראל" רגע לפני ההמראה לפראג בטיסה ממלכתית של אל על, נענה ראש הממשלה להזמנתו של אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על, וכתב אות בספר התורה הנכתב ביוזמת אל על  לסיפור המלא
רה
צילום: סיון פרג

ראש הממשלה, רעייתו וקבוצת שרים יצאו הבוקר (חמישי) לפראג, לביקור ממלכתי של יום אחד בטיסת אל על מס' 525. המשלחת תחזור לישראל מחר (יום שישי) בטיסת אל על מס' 526 מפראג לשדה התעופה בן גוריון.

אליעזר שקדי, מנכ"ל אל על קיבל את פניו של ראש הממשלה  ורעייתו על כבש המטוס, שם נעצרו ליד תפילת הדרך התלויה במקום בולט בכניסה למטוסי אל על. שקדי הציג לראש הממשלה את ספר התורה "אל על לאחדות" וסיפר לו שהחברה יזמה את כתיבת ספר התורה כביטוי לאחדות העם. נתניהו התעניין ושאל את שקדי האם הוא חושב שהספר אכן יביא לאחדות בעם? שקדי ענה בבטחה: "כן, אין כמו ספר תורה המביא אחדות בעם".

מנכ"ל אל על הזמין את ראש הממשלה לכתוב אות בספר התורה. ראש הממשלה, כאשר הוא ישוב במטוס אחז בידיו של רב החברה הרב יוחנן חיות ובחר באות "ה" משירת האזינו. כן ביקש ראש הממשלה לכתוב אות לעילוי נשמת אביו פרופ' בנציון נתניהו וחמיו שמואל בן ארצי. ראש הממשלה ורעייתו התרגשו מאוד מהמעמד. לאחר אמירת תפילת הדרך מפי רב החברה המריא המטוס בדרכו לביקור הממלכתי בפראג.

 

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.