מערכת COL | יום כ"ה אייר ה׳תשע״ב 17.05.2012

חדש על המדף: "תניא לעיון" מאת הרב גרין

הרב יקותיאל גרין, מחבר באור התניא משכיל לאיתן וסדרת המאמרים המבוארים "חסידות לעם", מבשר על הוצאת ספרו החדש "תניא לעיון" ● בספר זה מובאים ח"י מאמרים, המבארים ביסודיות מושגים בסיסיים המוכרים לכל לומדי התניא לסיפור המלא
חדש על המדף:

הרב יקותיאל גרין, מחבר באור התניא משכיל לאיתן וסדרת המאמרים המבוארים "חסידות לעם", מבשר על הוצאת ספרו החדש "תניא לעיון".

בספר זה מובאים ח"י מאמרים, המבארים ביסודיות מושגים בסיסיים המוכרים לכל לומדי התניא.  כדוגמת ההבדל בין ההגדרות של שמות התואר הרגילים, אמיתת שם  התואר ושם המשואל. ההבדל בין רשע וטוב לו לבינוני. ועד הדיון בענין ה"ביטול" שבבחינת מרכבה, האם הוא כביטול הסוס או כביטול העגלה.

בספר זה, נעשה לראשונה, השואה כללית מקיפה  בין דברי התניא, לדעתם של גדולי התורה והחסידות אחרים. הבהרת שיטתו של אדמו"ר הזקן, ובמערכת ההגדרות למושגים המתבארים בתניא, נעשה מאמץ להעמיד נקודות רבות על דיוקם.

הסגנון הקל והעריכה הנאותה של הספר, יש בהם, כדי להביא את  עומק התניא ויופיו לכל לומדי התניא וחובבי החסידות, ובודאי יהוו חומר עזר למשפיעים ולכל העוסקים בהפצת תורת חב"ד  לתלמידי התמימים ולציבור הרחב.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.