מערכת COL | יום כ"א אייר ה׳תשע״ב 13.05.2012

הצלחה חסרת תקדים לתהלוכה בכפר סבא ● סיקור, גלריה

הצלחה אדירה בהשתתפות המונית של קהל ענק באירוע המרכזי של ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי ● שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של כוכבי הילדים "אודי ואביעד" וה"דוד חיים" שסיפר לילדים על אמונתו היוקדת, ועל הקשר האישי עם חב"ד, בסיום המופע שאגו ההמונים את הפסוק ואהבת לרעך כמוך יחד עם כוכבי הילדים ● הנחה בטוב טעם, כמידי שנה: ר' בנימין ליפקין לסיפור המלא
הצלחה חסרת תקדים לתהלוכה בכפר סבא ● סיקור, גלריה
(צילומים: י. בלינקו, COL)

הצלה אדירה בהשתתפות המונית של קהל ענק באירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי.

משעות הצהריים זרמו ההמונים ל"ככר העיר" הממוקמת במרכז העיר ובצמוד לקניון ערים. כבר שעה לפני האירוע נסגרו כל החניונים באזור בשל עומס ענק בנהירת קהל למקום. בשעה הנקובה במודעות אלפי הורים וילדים גדשו עד אפס מקום את הכיכר הענקית ואת כל המבואות המרפסות והגשרים בקניון.

כהוראת הרבי הכינוס הענק נפתח בשלושת העמודים שעליהם העולם עומד: תורה תפילה וצדקה. תורה 12 ילדים נציגי כל בתי הספר בעיר עלו בזה אחר זה לבמה לאמירת י"ב הפסוקים. לתפילה הוזמן הרה"ח ר' שלמה ויגלר לקריאת פרק תהילים והקריא את מכתב הברכה המיוחד של הרבי לרב אהרון קניבסקי השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר לקראת תהלוכות לג בעומר בכפר סבא  צדקה: על הבמה ניתנה צדקה לתוך הקופה הענקית של בובת המצוות.  להמוני המשתתפים חולקו מטבעות מיוחדות לצדקה תרומת גב' פלדמן מכפ"ח.

שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של כוכבי הילדים "אודי ואביעד" שאף אמרו עם הילדים את הפסוק "ואהבת" קידוש שם שמים מיוחד היה בהפעתו של  חביב הילדים "הדוד חיים"  שסיפר בהתרגשות על הקשר האישי שלו עם חב"ד והתגאה בכך שהוא מניח תפילין מידי יום ושילב שירי יהדות ואמונה במופע...

את עירית כפר סבא ייצג מר חזי ברזני מבכירי העיריה שהביא את ברכת ראש העיר לאירוע.

בסיום הכינוס יצא הקהל הענק לתהלוכה מרשימה, כשבראש התהלוכה צועדים להקת המתופפים של בית חב"ד כפר סבא בתלבושת מפוארת, בניצוחו של הת' יעקב קניבסקי. במשך שעה ארוכה זרמו האלפים הצועדים בתהלוכה הענקית, שלא נראה לה סוף. בסיום התהלוכה נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים.

הנחה ברהיטות ובחן חסידי מיוחד הרה"ח ר' בנימין ליפקין.

נבחרת של עשרות תמימים תלמידי הישיבות תות"ל המרכזית בכפר חב"ד ותות"ל לוד וקריית-גת, שסייעו בעבודה אינטנסיבית שעות רבות בארגון בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.