מערכת COL | יום ט' אייר ה׳תשע״ב 01.05.2012

זק"א משלים את היערכותו למבצע ל"ג בעומר במירון

זק"א משלים את היערכותו למבצע ל"ג בעומר במירון ● יופעל מוקד 1220 בשיתוף מאוחדת לאיתור נעדרים וילדים אובדים לאורך כל ההילולא ● לילדים העולים מירונה יחולקו אלפי 'תגי זיהוי' כדי להקל על איתור מהיר של ההורים  לסיפור המלא
זק
צילום: COL

ההכנות להילולת הרשב"י במירון בעיצומן, וגם בארגון זק"א שוקדים בימים האחרונים על ההכנות האחרונות להפעלת מוקד זק"א במירון.

זו השנה השישית שמתנדבי ארגון זק"א בחסות "מאוחדת" מפעילים מוקד ייחודי לאיתור נעדרים וילדים אובדים. המוקד בשיתוף פעולה עם משטרת ישראל ובחסות "מאוחדת", יפעל בכל ימי ל"ג בעומר ויסייע להמוני המתפללים לאתר את ילדיהם שאבדו. בחיוג ישיר מכל טלפון למספר: 1220. המוקד ימוקם במרכז מעלה ההר.

כידוע, מדי שנה במסגרת חגיגות ל"ג בעומר במירון בהילולת הרשב"י, עקב הצפיפות והדוחק, מאות ילדים אובדים להורים וקשה לאתר את הילדים בתוך הרעש והמהומה. במסגרת ההילולא יפעילו מתנדבי זק"א ו'חסדי שבתאי' את המוקד לאיתור נעדרים וילדים אובדים.

במעלה ההר במקום מרכזי, הוקם מרכז קליטה מיוחד עם שני חדרים גדולים מאובזרים, אשר יכילו משחקים וצעצועים לילדים על מנת להעביר את זמנם בנעימים עד אשר יגיעו ההורים לאתרם.

המוקד יופעל החל ביום רביעי בבוקר ועד למוצאי שבת, בפיקודו של מפקד זק"א צפון ורב משטרת ישראל מחוז צפון, הרב אנשל פרידמן.

לטובת ההמונים הקצו בבזק מספר טלפון מקוצר 1220 מכל טלפון אשר יפנה ישירות למוקד והמתנדבים יפנו את ההורים המחפשים להכוונה למציאת ילדיהם האבודים.

בצד של המניעה ימשיך גם השנה ארגון זק"א ברעיון היצירתי שהתחיל לפני כמה שנים, במסגרתו יחולקו במוקדי מכירת כרטיסי הנסיעה למירון, עשרות אלפי 'תגי זיהוי' אשר יוצמדו לידי הילדים העולים מירונה, כשעל התג מופיעים פרטי הילד וכתובת מגוריו עם מספר טלפון של מלוויו הנמצאים במירון.

רעיון יצירתי שהוכח כמוצלח ביותר באיתור ילדים אובדים ובהקניית שקט להורים, במשטרת ישראל יודעים לברך ולהעריך את היוזמה המבורכת והרעיון היצירתי של ארגון זק"א כשבכך מופחת הנטל מעל כתפיה העמוסות של המשטרה במסגרת "מבצע מירון".

ת"תים ומוסדות חינוך העולים במרוכז למירון, מתבקשים לפנות לארגון זק"א בטלפון 1220 כדי לקבל את 'תגי הזיהוי'.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.