מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ב 01.04.2012

מטה צעירי חב"ד בפעולה: ההיערכות לסיום הרמב"ם בשיאה

במקומות רבים אזלו הכרטיסים, ועכשיו מנסים להעביר כרטיסים ממקומות שבהם עדיין נותרו ● מקווים שיישארו כרטיסים למכירה בקופות 'יד אליהו', אך הדבר אינו מובטח ● מהמטה מבקשים מכל מי שמעוניינים לנסוע בהסעות המאורגנות להזדרז ולהירשם מיד  לסיפור המלא האירוע הגדול של סיום הרמב"ם: כל העדכונים במדור מיוחד
מטה צעירי חב
מטה הרמב"ם שעל ידי צעירי חב"ד המארגן את המעמד הענק לפני שעה קלה. צילום: COL

האברכים והבחורים המפעילים את המטה הלוגיסטי, לקראת המעמד הגדול של סיום הרמב"ם ה-30 מחר בהיכל 'יד אליהו' בתל-אביב, עובדים עכשיו סביב השעון כדי להעביר כרטיסי כניסה ממקום למקום, לנוכח הביקושים הרבים.

פחות מ-24 שעות לפני פתיחת האירוע מתברר כי במקומות רבים בארץ כבר אזלו הכרטיסים, ועתה נעשים מאמצים להעביר אליהם כרטיסים ממקומות שבהם עדיין נותרו כרטיסים.

מטה הרמב"ם מבקש להפנות את הציבור אל רשימת מוקדי הפצת הכרטיסים, המופיעה באתר rambam.co. באתר מופיעה הרשימה המלאה של מוקדי הפצת הכרטיסים, וכל אחד ואחד יכול למצוא את המוקד הקרוב אל ביתו. כדאי להתקשר לפני ההגעה למקום, כדי לוודא שעדיין נותרו שם כרטיסים.

המארגנים אומרים כי הם מקווים שיישארו כרטיסים שיאפשרו למי שיבואו אל היכל 'יד אליהו' לרכוש את הכרטיסים בקופות, אך הדבר אינו מובטח, ולכן מומלץ לכל מי שמבקשים להשתתף באירוע להצטייד בראש בכרטיס.

מהמטה נמסר כי בריכוזי חב"ד רבים שרכשו כרטיסים לא הזמינו מקום להסעה. אם בכוונתם להגיע בכוחות עצמם – הרי טוב, אך אם הם סומכים על ההסעה, יואילו נא להירשם מיד להסעות, כדי שיהיה אפשר להזמין את כמות האוטובוסים הדרושה.

 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.