מערכת COL | יום ט' ניסן ה׳תשע״ב 01.04.2012

"20 דקות אחרי ההסתלקות, התאומים נולדו. סגרתי מעגל"

סילבן שלום, המשנה לראש-הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, חשף בפני משלחת 'אגודת-חסידי-חב"ד' שערכה אצלו ביקור לרגל חג-הפסח, כי הוא נכנס לפוליטיקה בזכות ברכה של הרבי ● וגם: התאומים שנולדו בזכות ברכה מהרבי: "הם נולדו 20 דקות אחרי שנודע על פטירת הרבי. סגרתי מעגל" צפו בוידאו
השר סילבן שלום בפגישה עם משלחת אגו"ח. בעיגול: בפגישה עם הרבי (צילומים: COL)
מאת חיים ברון, כתב COL

סילבן שלום, המשנה לראש-הממשלה והשר לפיתוח הנגב והגליל ולשיתוף פעולה אזורי, חשף בפני משלחת 'אגודת-חסידי-חב"ד' בראשות הרב יוסף-יצחק אהרונוב, שערכה אצלו ביקור לרגל חג-הפסח, כי הוא נכנס לפוליטיקה בזכות ברכה של הרבי.

שלום ביקר אצל הרבי בחודש כסלו בשנת תשנ"א. הוא נכנס יחד עם אשתו ג'ודי. באותה תקופה הוא שימש כיושב-ראש חברת החשמל בישראל והרבי אמר לו שהוא מופקד להביא אור לעם-ישראל. בכל אותו המפגש, הרבי נתן לו עוד דולר ועוד דולר. בסך-הכל קיבל שבע דולר.

כשבא לצאת, הרב קותי ראפ אמר לרבי שהוא מתכוון לרוץ לכנסת. הרבי הסתכל עליו ואמר: "הצלחה רבה, בשורות טובות". וחזר על זה בשנית.

"בצאתי מהחדר, הקיפו אותי עשרות-רבות - אם לא יותר - של בחורים וחסידים והחלו לרקוד סביבי. כמה מהם ניגשו אלי ולחצו את ידי ואף איחלו לי מזל-טוב, כאילו כבר נבחרתי לכהן כחבר-כנסת", שחזר שלום.

"היה מישהו שסיפר לי שם, שלפני מספר שבועות ביקר אצל הרבי חבר-הכנסת זאב בוים שגם סיפר לרבי שהוא מתכוון לרוץ לכנסת והרבי אמר לו לחכות להזדמנות אחרת. זה חיזק אצלי את העניין שאכן הברכה שקיבלתי - תתממש".

כעבור חודשיים ימים, התקיימו הפריימריז בליכוד והוא נבחר למקום יחסית מאוד גבוה ברשימה, ואילו בוים, לא נכנס לרשימה הריאלית.

שלום גם סיפר שהוא ביקש ברכה מהרבי ולהפתעתו, הוא קיבל שני דולרים לתת לצדקה עבור הילדים שיוולדו. "עשרים דקות לאחר שנודע על-דבר פטירתו של הרבי. נולדו לי התאומים שיחיו, סגרתי מעגל".

צפו בקטע וידאו בלעדי מהפגישה.

לצפייה בוידאו לחצו על כפתור ההפעלה, או על האופצייה הנוספת:
לא מצליחים לצפות? לחצו כאן
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.