מערכת COL | יום כ"ח אדר ה׳תשע״ז 26.03.2017

צעירי חב"ד מחדשים את ההגדות לילדים

השבוע יצאה לאור מהדורה חדשה ומרהיבת עין של ההגדה וחוברת הציורים. ייחודה של ההגדה שהיא מלוויה בהנחיות קצרות וממוקדות למשתתפי ליל הסדר. חוברת הציורים לילדים נקראת "ליל הסדר שלי", ובה הסברים בחרוזים על 14 נושאי פסח מרכזיים, בליווי איורים ילדותיים שובבים. ההגדה מתאימה לילדים מגיל הרך עד כיתה ד' והיא מחולקת על ידי בתי חב"ד כחלק מפעילות הפסח של בתי חב"ד במוסדות החינוך ברחבי הארץ לסיפור המלא
צעירי חב
לפני 25 שנה, כמה שבועות לפני חג הפסח, יצא הרבי בקריאה לפעול שלכל ילד וילדה יהיו הגדות לפסח משלהם.

בשיחתו אמר הרבי: "... יש להוסיף ולעורר, שכדאי ביותר להכין עבור התינוקות "הגדות" חדשות משלהם, וכמובן שהגדות אלו צריכות להיות עם "ציורים" וכו', ובצורה נאה ("זה א-לי ואנווהו"), כדי להמשיך ליבם כו', שיידעו לא רק הד' קושיות, אלא גם התירוצים על כל השאלות..."

בעקבות זאת הודיעו צעירי חב"ד לרבי, כי למרות הזמן הקצר בכוונתם להוציא לאור הגדה לילדים בתפוצה המונית. הרבי נתן שורה של הוראות כיצד להוציא לאור את ההגדה, ובין השאר – לעשות שתי חוברות, האחת הגדה של פסח בנוסח חב"ד, והשנייה חוברת ציורים שנועדה לעורר עניין בילדים. ואכן, בעבודה מאומצת יצאה לאור ההגשה וקובץ הציורים הנלווה לה, והם הופצו באותם הימים בעשרות אלפי עותקים (סקירה על כך פורסמה בשעתו בגיליון התקשרות).

השבוע יצאה לאור מהדורה חדשה ומרהיבת עין של ההגדה וחוברת הציורים. ייחודה של ההגדה שהיא מלוויה בהנחיות קצרות וממוקדות למשתתפי ליל הסדר. חוברת הציורים לילדים נקראת "ליל הסדר שלי", ובה הסברים בחרוזים על 14 נושאי פסח מרכזיים, בליווי איורים ילדותיים שובבים. ההגדה מתאימה לילדים מגיל הרך עד כיתה ד' והיא מחולקת על ידי בתי חב"ד כחלק מפעילות הפסח של בתי חב"ד במוסדות החינוך ברחבי הארץ. 

נוסף על חלוקת ההגדה לילדים, הופצה ההגדה למאות סדרי פסח המאורגנים ע"י השלוחים בארץ ובעולם. "משתתפי סדרי הפסח הציבוריים שלנו אינם מחפשים הסברים מעמיקים, אלא מרוכזים בדברי עורך הסדר. זו אחת הסיבות שאנו מעדיפים את ההגדה הזאת" – אומרים שלוחים שעמם שוחחנו. נוסף על כך יש לציין גם את עלותה הנמוכה של ההגדה, מה שהביא להזמנות רבות מקרב השלוחים המארגנים סדרים ציבוריים. 

ניתן לרכוש את ההגדה של פסח בחנות יודאיקה ב'מחיר מבצעים' של 3 ₪ בלבד להגדה. בהזמנת כמות ניתן להתקשר לטלפון 072-2770130.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.