מערכת COL | יום כ"ו אדר ה׳תשע״ב 20.03.2012

סיום הרמב"ם בביתר: הרב אברג'ל הפליא במעלת הלימוד ● גלריה

ב'קמפוס' חב"ד בעיר ביתר עילית נערך מעמד סיום הרמב"ם המרכזי במהלכו סיים את הרמב"ם הרב אשר לעמיל הכהן רב קהילת חב"ד ומרבני העיר ● את המשא המרכזי והמאלף השמיע הרב יורם אברג'ל שליט"א שעמד על גדולת אישיותו של הרמב"ם וגדל מעלת חיבורו שכולל את התורה שבע"פ, ועל קדושתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש וגודל מבצעיו, ובפרט מעלת לימוד הרמב"ם  לדיווח ולתמונות
סיום הרמב

ב'קמפוס' חב"ד בעיר ביתר עילית נערך מעמד סיום הרמב"ם המרכזי אותו הנחה  הרב נפתלי הכהן רוט, מנהל המרכז החינוכי חסידותי בדברי ברכה והזמין את הקהל העצום שהתאסף ליטול את ידיהם לסעודת המצוה ולמעמד סיום המחזור השלושים ולפתוח את המחזור השלושים ואחד בלימוד ג"פ ליום, כפי תקנת כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש.

סיים את הרמב"ם הרב אשר לעמיל הכהן רב קהילת חב"ד ומרבני העיר וביאר באופן נפלא  את הלכות הרמב"ם ועמד על שם הספר "משנה תורה"  ומעלת ספר יד החזקה על ספר בראשית שספר בראשית פותח בשם אלוקים וספר הרמב"ם פותח בשם וי"ה בר"ת.

ברגע זה צפה הקהל בקטע ווידיאו מכ"ק האדמו"ר מליובאוויטש בו נראה הרבי מסיים את לימוד המחזור הראשון של הרמב"ם וכן חלק מפגישת הרבי עם הגאון רבי מרדכי אליהו זצ"ל.

אחריו נשא דברים הרב יצחק מועלם חבר הביד"ץ דביתר עילית, שדיבר על חשיבותה של תקנת לימוד הרמב"ם, ושבה ניכרת המשכיותו של האדמו"ר מליובאוויטש זצ"ל. 

את המשא המרכזי והמאלף השמיע הרב יורם אברגל שליט"א שעמד על גדולת אישיותו של הרמב"ם וגדל מעלת חיבורו שכולל את התורה שבע"פ כולה באופן של סולת נקיה, ועל קדושתו של כ"ק אדמו"ר מליובאוויטש וגודל מבצעיו, ובפרט מעלת לימוד הרמב"ם, עד כדי שיהודי שרוצה שילדיו יגדלו יראי שמים, ילמד את השיעור היומי ברמב"ם!

בין דברי התורה הנעים הקלידן הצעיר התלמיד שלום דובער שיחי' הרשקופ לצד תלמידי כיתתו מחיידר אידיש אהלי מנחם יחד עם  הרב אהרן שיחי' ליסון והרב שניאור זלמן שיחי' גולדמיץ שהפיקו את האירוע והצלחתו.

נשאו דברי ברכה הרה"צ הרב הסופר רב קהילת ערלוי בעיר והרב יוסף חטאב שליט"א רב ביהכנ"ס "שאגת אריה".

הקהל העצום התפזר לביתו בתחושת התעלות והחלטות בחיזוק לימוד הרמב"ם.
תודה מיוחדת לאנשים שסייעו בהצלחת האירוע, הרב יעקב הכהן טורנהיים, מנהל בית חב"ד ביתר עילית, הרב מנחם מענדל הכהן רוט, הרב שניאור ויינפלד, הרב מנחם מענדל הכהן, הרב שמריהו בוטמן, הרב יוסף רבינוביץ, הרב יצחק שיינר והרב שמואל לנדאו.אירוע נתרם לזכותו של ר' יצחק בן לאה ולע"נ האשה הצדקנית דורית בת יהודית ור' חיים מנחם בן ר' אהרון שלמה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.