מערכת COL | יום ו' שבט ה׳תשע״ב 30.01.2012

"פנים חדשות" לבית כנסת המרכזי של חב"ד בנתניה

למעלה מחצי מליון ₪ הושקעו בשיפוץ מאסיבי ו"מתיחת פנים" לבית הכנסת המרכזי של חב"ד בנתניה, הממוקם בשכונת קרית נורדאו בדרום העיר. כל קהילת חב"ד בשכונה נרתמה למימון הפרוייקט והביצוע המדהים מלמד שתוצאות המאמץ ניכרו בהצלחתו לדיווח ולתמונות
צילום: מאיר אלפסי
למעלה מחצי מליון ₪ הושקעו בשיפוץ מאסיבי ו"מתיחת פנים" לבית הכנסת המרכזי של חב"ד בנתניה, הממוקם בשכונת קרית נורדאו בדרום העיר. כל קהילת חב"ד בשכונה נרתמה למימון הפרוייקט והביצוע המדהים מלמד שתוצאות המאמץ ניכרו בהצלחתו.

כל הריהוט בבית הכנסת הוחלף בריהוט יוקרתי מבית היוצר של רהיטי קיבוץ לביא הנודעים באיכותם. החזית המזרחית של בית הכנסת שינתה פנים לחלוטין- לצד ארון הקודש העשוי משיש נבנו שני עמודים התומכים במסגרת דקורטיבית מעוצבת. גג אקוסטי מעץ בשילוב עם תאורה נסתרת חותמות מלמעלה את המראה החדש והמרהיב של בית הכנסת. שטח עזרת הנשים הוכפלה בנדיבותו של הרב שלום אברמוב.

בראש מלאכת התכנון והביצוע המורכבים עמדו הרב מתי כהן, הרב שלום אברמוב, וגזבר בית הכנסת הרב יוסף יצחק יצחקוב. ליוו וסייעו בכל שלבי הפרוייקט רב בית הכנסת הרב מנחם ולפא וסמנכ"ל מוסדות חב"ד בנתניה הרב יצחק טייכטל.



הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.