מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״ב 10.01.2012

הסתיים משפטו של אלי הכט: ממתינים לפסק הדין

הסתיים משפטו של אלי הכט היום בספרד, שנערך בפני הרכב של שלושה שופטים. במשפט מסר אלי את גירסתו המלאה לגבי ניצול טוב ליבו על ידי נוכל בעל רקע נרחב של עבירות ● האווירה במשפט הייתה חיובית, עד שאפילו התובע החל את דבריו בציון העובדה שמעולם לא הייתה בבית המשפט אווירה כה חיובית, וכי אין ספק שאלי הוא דמות חריגה לחלוטין בנוף בית המשפט  לסיפור המלא
הסתיים משפטו של אלי הכט: ממתינים לפסק הדין

הסתיים משפטו של אלי הכט היום בספרד, שנערך בפני הרכב של שלושה שופטים. במשפט מסר אלי את גירסתו המלאה לגבי ניצול טוב ליבו על ידי נוכל בעל רקע נרחב של עבירות.

כן העידו מנהל בית התבשיל הרב קרומבי שסיפר על פעילות בית התבשיל ותפקידו של אלי, הרב ליברסון סיפר על תנועת חב״ד והרב בן זקן סיפר על הנוהג המקובל מאד בציבור החרדי של שליחת מזוודות עם אנשים שנוסעים מקהילה לקהילה. בסיום המשפט הציג עו״ד את עמדתו והעלה את כל הטיעונים בבקשה לשחררו המיידי של אלי.

האווירה במשפט הייתה חיובית באופן יוצא דופן, עד שאפילו התובע החל את דבריו בציון העובדה שמעולם לא הייתה בבית המשפט אווירה כה חיובית, וכי אין ספק שאלי הוא דמות חריגה לחלוטין בנוף בית המשפט.

גם נשיא בית המשפט התבטא בהערכה רבה יותר לרבנים שהגיעו להעיד לטובתו של אלי, ובפרט ציין את הערכתו הרבה לפעילות החסד של בית התבשיל ולרב קרומבי שטרח להגיע במיוחד למשפט.

עו״ד, שהוא בעל ניסיון של יותר מארבעים שנה בבתי משפט בספרד, וכן המתורגמן שתירגם את דברי הרב קרומבי, ציינו, שמעולם לא פגשו יחס דומה מצד השופטים כלפי נאשם ועדים.

יחד עם כל זאת, פסק הדין טרם ניתן, וכל הסימנים החיוביים לא מספקים את אלי וחברי הועד. כולם מחכים בקוצר רוח לקבלת הדין בעוד מספר שבועות, בתפילה ובתקווה שצוות השופטים יבין את הטעות המצערת ואת העוול שנעשה לאלי וישחרר אותו חזרה למשפחתו ולביתו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.