מערכת COL | יום ט"ו טבת ה׳תשע״ב 10.01.2012

היו נכונים לשלושת ימים ● מילה של קמיסר (פ)

'אל על' יוצאת השבוע במבצע ל-3 ימי מכירה בלבד, שלישי עד חמישי. מבצעים כאלו בעבר היו חגיגה של ממש, הפעם נראה שזה לא ייטיב כל כך עם הטסים לניו יורק. אפרים קמיסר מנהל אתר www.onlyny.co.il שכבר הורגל לא לישון 3 לילות רצופים בימי מבצע, מפרט את חוקי המבצע ומסביר מי כן יוכלו ליהנות ממנו  לטור המלא
היו נכונים לשלושת ימים ● מילה של קמיסר (פ)
אפרים קמיסר

שלושה ימים של מכירה מיוחדת ב'אל על', גורמים תמיד שמחה גדולה ופרץ של תכנון לחודשים הקרובים. "אולי כן נטוס בסוף לחתונה של מוטי"? "אולי אקח גם את הילדה אתי לכינוס השלוחות"? מרגישים תזזית באוויר. אין כמו הזדמנות קצובה בזמן בכדי לגרום לכולנו להרהורים נוגים.

נראה שדווקא הפעם, הציבור שלנו קצת יותר מתוחכם והצליח להשיג בחברת אל על' עצמה מחירים מוזלים יותר מאותם מחירי מבצע מיוחדים, עוד הרבה לפני שלושת הימים הללו. הייתי די מאוכזב כשהגיע אותו מייל מבשר מבצע ממחלקת השיווק של 'אל על'. בשורה גדולה עבורנו אין כאן.

מה בעצם מציע המבצע בכל הקשור לניו יורק?

בחודש האחרון שיננו רבים ובוודאי עשרות מבנות קבוצת הרב צייטלין את צמד המספרים 900 ו100. ה900 הם דולרים וה100 – נקודות מתמיד באל על. מבצע מיוחד של 'אל על' לחודשי החורף לנוסעים החברים במתמיד. במקום לשלם 1065 דולר עבור הכרטיס הבסיסי של 'אל על', ניתן היה לקבל מחיר זול משמעותית במידה והיה לנוסע מהיכן להביא 100 נקודות.

ברור... שגם לנוסעים שלא היו את הנקודות דאגנו לסדר מ-בני משפחה, ידידים וחברי ילדות... וכך לפחות אצלי, כל מי שיכולתי לאתר עבורו מקום בטיסות הרצויות במחיר הזה, גם קיבל את זה במחיר הזה. זו הרי הגדולה שלנו כ-"דוסים". יש לנו כבר גמ"ח לכל דבר – כסאות מזרונים, ארבעס, נרות שבת והנה מעכשיו גם גמ"ח נקודות מתמיד.

נכון, לא קל למצוא מקומות במחיר הזה, ויש שבועות שלמים בחורף שאין בכלל מצב להשיג כזה מקום, אבל לנסות להשיג אף פעם לא מזיק! ואת התוצאות הצפויות למתייגע כבר לימדו אותנו רבותינו לפני שנים רבות.

במסגרת שלושת ימי המכירה, תציע 'אל על' מחיר מוזל גם למי שלא חברים (או בשפה שלנו, גם למי שלא יודעים לשנורר נקודות) במועדון הנוסע המתמיד, כרטיסים מוזלים יותר מהרגיל. במקום המחיר הבסיסי שהוא כיום ב1085, כרטיס המבצע יעמוד על 1019 דולר... נו באמת??

בקיצור, אנחנו נמשיך לשווק גם במהלך שלושת הימים הללו את כרטיסי ה900 דולר וה100 נקודות.

ואגב, המבצע הזה של ה900 דולר מסתיים גם הוא ביום חמישי השבוע, בתיאום עם היום השלישי של המבצע. כך שאני ממליץ מאוד לא להמתין וליצור קשר בהקדם. האמרה "כל הקודם זוכה" תעבוד כאן שעות נוספות.

תרצו שנבדוק עבורכם את מצב הטיסות? כנסו כבר עכשיו לאתר ושלחו לנו את פרטיכם ואת המועדים הרצויים ונחזור אליכם בהקדם.

ויש גם זוכה!

בחודש הקודם חגגנו ב"אונלי ניו יורק" יומולדת 3.

במסגרת המבצע נערכה הגרלה מיוחדת לכל נוסע שירכוש כרטיס 'אל על' לניו יורק עד ה' טבת.

לזוכה הובטח כרטיס טיסה לניו יורק מתנה, ובנוסף בונוס מיוחד במידה והזוכה תהיה שליחה הטסה לכינוס השלוחות או תלמידה בקבוצת הרב צייטלין. הן תקבלנה בנוסף לכרטיס גם 350 דולר מזומן. לשופינג (שליחה) או דמי רישום לקבוצה (תלמידה בקבוצת צייטלין).

ואכן, הזוכה בהגרלה היא תלמידה בקבוצת הרב צייטלין. חסי פיקל מנחלת הר חב"ד. זה כיף גדול עבורנו להטיס אותה לכ"ב שבט על חשבוננו ולממן גם את דמי הרישום לקבוצה. בשמחה!!

בהזדמנות זו אני וכל צוות האתר מאחלים לה מזל טוב! נסיעה טובה ומוצלחת.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.