מערכת COL | יום י"ג טבת ה׳תשע״ב 08.01.2012

מהפכת JLI מגיעה לגרמניה: שלושה סניפים חדשים

הרב משה קוטלרסקי הודיע בימים אלו על הקמת שלוחה של ארגון JLI, המכון ללימודי יהדות של תנועת חב"ד-ליובאוויטש גם במדינת גרמניה, המצטרפת ל-350 סניפי הארגון הפזורים בכל רחבי העולם עם למעלה מרבע מיליון תלמידים  לסיפור המלא
מהפכת  JLI מגיעה לגרמניה: שלושה סניפים חדשים
הרב משה קוטלרסקי הודיע בימים אלו על הקמת שלוחה של ארגון JLI, המכון ללימודי יהדות של תנועת חב"ד-ליובאוויטש גם במדינת גרמניה, המצטרפת ל-350 סניפי הארגון הפזורים בכל רחבי העולם עם למעלה מרבע מיליון תלמידים.

"אנחנו שמחים במאוד בצעד זה, שיבטיח הרחבת אופקים ליהודי גרמניה", אומר הרב משה קוטלרסקי. "זאת בזכות החזון של משפחת רוהר עם השקעה בלתי נלאית מצידם, יחד עם המאמצים המשולבים של השלוחים בגרמניה וצוות המשרד הראשי של ארגון JLI".

השליח הראשי לגרמניה הרב ישראל דיסקין בשיתוף עם השליח מברלין, הרב יהודה טייכטל שהחל בשנה שעברה את המיזם כפיילוט, עבדו ועובדים על תרגום הקורסים וחומרי השיווק לשפה הגרמנית. כחלק מהשלב הראשון יפתחו בנוסף לסניף בברלין עוד שני סניפים נוספים, בעיר מינכן ע"י השליח הרב יוחנן גורדון ובעיר קלן ע"י השליח הרב מענדל שטראקס, כאשר במהלך השנה הקרובה יפתחו כעוד שלושה סניפים בערים, המבורג, הנובר ודרדזן.

הקורסים הראשונים שנבחרו לתרגום היו "הדרך לחיים של משמעות" המבוסס על רב המכר של הרב סימון ג'ייקובסון, ו"כשאתה צריך להיות השופט", מתוך סדרת הקורסים לאתיקה יהודית של הארגון JLI.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.