מערכת COL | יום ט' טבת ה׳תשע״ב 04.01.2012

בשורה להורים לילדים: חוק חינוך חינם מגיל 3 - כבר השנה

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר אתמול את קיום חוק חינוך חינם כבר משנת הלימודים הקרובה: "אביא כבר בשבוע הבא לאישור הממשלה את ההחלטה להחיל חינוך חינם מגיל 3 כבר משנת הלימודים 2012", אמר נתניהו ● משמעות ההחלטה: חיסכון של כ-800 שקלים לילד בכל חודש ● בנוסף יונהג יום לימודים ארוך לגילאי 3 עד 9  לסיפור המלא
בשורה להורים לילדים: חוק חינוך חינם מגיל 3 - כבר השנה
אילוסטרציה
ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר אתמול את קיום חוק חינוך חינם כבר משנת הלימודים הקרובה: "אביא כבר בשבוע הבא לאישור הממשלה את ההחלטה להחיל חינוך חינם מגיל 3 כבר משנת הלימודים 2012", אמר נתניהו.

ראש הממשלה שדיבר אמש בטקס השקת מרכזי מצוינות בבנייני האומה בירושלים הוסיף: "מדובר בהחלטה שממשלות דיברו עליה אבל היא לא בוצעה מאז קום המדינה". עלות המיזם 1.6 - מיליארד שקלים ב.2012.

כיום קיים מחסור חמור במעונות יום ציבוריים וממלכתיים וכך נאלצים הורים רבים לשלוח את ילדיהם למעונות   פרטיים בעלות של אלפי שקלים בחודש. משמעות ההחלטה: חיסכון של כ-800 שקלים לילד בכל חודש.

בנוסף יונהג יום לימודים ארוך לגילאי 3 עד 9.

בנוסף תפעל הממשלה באופן מיידי להקמתם של יותר מ-200 גני ילדים ציבוריים ולהקמתם של מעונות יום ל-30 אלף ילדים בכל רחבי הארץ. במסגרת מסקנות טרכטנברג תפעל הממשלה לסבסוד צהרונים ומעונות לפעוטות ולילדים בגילי 3 עד 9 שנים. הסבסוד יתבצע בהתאם למצב הכלכלי של ההורים. 

שר החינוך גדעון סער אמר בכנס ראשי רשויות מקומיות במגזר הערבי שהתקיים אמש בטירה כי "ועדת טרכטנברג קיבלה את כיווני הפעולה שהצגתי בפניה בדגש על גיל הרך והקלה על השכבות החלשות. מדובר במהלך חשוב בראיית מערכת החינוך ובראיית ההוצאות המושתות על ציבור ההורים."
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.