מערכת COL | יום י"ח חשוון ה׳תשע״ב 15.11.2011

באמצעות COL: צמרת המדינה מברכת את שלוחי הרבי ● בלעדי

בין הצבעות דחופות במליאת הכנסת לדיונים בהולים בוועדות השונות, התפנו אתמול שרי הממשלה הבכירים להצדיע לשלוחי הרבי ● לקראת כינוס השלוחים העולמי שייפתח בשבוע הבא בניו-יורק, COL כינס קרוב למניין שרים בכירים בממשלת ישראל, לברך את אלפי שלוחי הרבי ● השרים שהשתתפו בפרויקט החגיגי: שר החינוך גדעון סער, שר הפנים ויו"ר ש"ס אלי ישי, השר להגנת הסביבה גלעד ארדן, שר השיכון והבינוי אריאל אטיאס, השר לתשתיות לאומיות עוזי לנדאו, שר המדע ויו"ר הבית היהודי דניאל הרשקוביץ, שר הבריאות יעקב ליצמן וסגן שר החוץ דני איילון ● יו"ר מערך פעילות השלוחים, הרב משה קוטלרסקי, הגיב בהתרגשות לפרויקט ב-COL: "העובדה כי כל אחד מהם סיפר שביקר בבית-חב"ד כזה או אחר ברחבי העולם, מוכיחה לנו כי הרבי דואג לכל יהודי ויהודי בכל מקום שהוא" ● מיוחד לסיפור המלא
באמצעות COL: צמרת המדינה מברכת את שלוחי הרבי ● בלעדי
מברכים ומצדיעים לשלוחי הרבי. למעלה (מימין), השרים הנכבדים: איילון, ליצמן, לנדאו. באמצע: ארדן וסער, למטה: ישי, אטיאס והרשקוביץ ● צילומים: יעקב לביא, מנדי הכטמן, אהרלה זנד
מאת מנחם כהן

בין הצבעות דחופות במליאת הכנסת לדיונים בהולים בוועדות השונות, התפנו אתמול (שני) שרי הממשלה הבכירים להצדיע לשלוחי הרבי - לקראת כינוס השלוחים העולמי שייפתח בשבוע הבא בניו-יורק.

ביוזמת COL, שרי הממשלה, מסיעות הבית השונות; 'הליכוד', 'ישראל ביתנו', 'ש"ס', 'הבית היהודי' ו'אגודת ישראל', בירכו את שלוחי הרבי הפועלים ברחבי תבל. כמה לא-מפתיע, אבל כל אחד מהשרים נזכר באחד הביקורים שערך בעבר באחד מבתי-חב"ד בעולם. 

שר החינוך גדעון סער דיבר על תרומת השלוחים לעם היהודי, השר לתשתיות לאומיות עוזי לנדאו הזכיר את כוחו של הרבי שממשיך ללוות את השלוחים, יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי שיבח את חינוך חב"ד וחזר לביקור שערך בבית-חב"ד בתוניס, שר המדע דניאל הרשקוביץ סיפר על קהילת חב"ד דווקא במקום מגוריו, השר להגנת הסביבה גלעד ארדן חיבר בין חב"ד לכור באיראן, שר הבינוי והשיכון אריאל אטיאס הפתיע בנאום נלהב על פעילות השלוחים, (סגן) שר הבריאות יעקב ליצמן התרגש מלהט השלוחים, וסגן שר החוץ דני איילון, נציג המשרד לפרויקט, מסכם את ביקוריו - הזמניים - בבתי-חב"ד בעולם, במסגרת תפקידו.

בכל יום במהלך הימים הקרובים, נפרסם קטע וידאו חדש של אחד משרי הממשלה משבח ומברך את צבא השלוחים, המונה כיום קרוב ל-4,000 שלוחים.

'יתיר מבחיוהי'

הרב משה קוטלרסקי, יו"ר מערך פעילות השלוחים ברחבי העולם, הגיב בהתפעלות לפרויקט המרגש שנערך על-ידי COL. "מחמם את הלב לראות את הערכה הרבה שרוחשים השרים הנכבדים למפעל השליחות של הרבי", הוא אומר.

"העובדה כי כל אחד מהם סיפר שביקר בבית-חב"ד כזה או אחר ברחבי העולם, מוכיחה לנו כי הרבי דואג לכל יהודי ויהודי בכל מקום שהוא. כל יהודי ויהודי יודע היום, שבכל פינה ופינה בעולם, תמיד הוא ימצא בית-חב"ד שיספק לו שירותים יהודיים.

"גם היום", מוסיף הרב קוטלרסקי, "אנו זוכים לחזות בהתממשות המושג 'יתיר מבחיוהי' במובן העוצמתי ביותר, כשבכל חודש מצטרפים עוד ועוד זוגות לפסיפס השלוחים, המכסה כיום את הגלובוס כולו".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.