מערכת COL | יום כ"ב אב ה׳תשע״א 22.08.2011

צרפת, רוסיה וארה"ב במרכז "מלחמת התקשרות" במיני קעמפ

מה קרה שהסניף של מרכז שליחות בכפר נהפך למלחמה בין 'תמים ל'שליח? מלחמת התקשרות נפתחה אמש במיני קעמפ של גן ישראל חיילי הרבי. החיילים ניצבו כרגיל ברחבת המסדרים ושם נעמדו לשלושת פלוגות השליחות העולמיות של חב"ד: צרפת, רוסיה וארה"ב", "שוב פעם מתחו אותנו", התלוננו בחיוך הילדים לדיווח ולתמונות
צרפת, רוסיה וארה
צילום: MINI KEMP GAN ISRAEL RAICMAN

כתב COL

מה קרה שהסניף של מרכז שליחות בכפר נהפך למלחמה בין 'תמים ל'שליח? מלחמת התקשרות נפתחה אמש במיני קעמפ של גן ישראל חיילי הרבי. החיילים ניצבו כרגיל ברחבת המסדרים ושם נעמדו לשלושת פלוגות השליחות העולמיות של חב"ד: צרפת, רוסיה וארה"ב.

ואז התחילה המתיחה: המרכז חיים בר סלע "התהפך" על רגלו ביציאה מהרחבה ושם נזקק לטיפול רפואי על ידי ראש הצלה בכפר חב"ד. היום המשיך כרגיל אך בתקווה שהמצב יחזור לקדמותו כאווירה של מחנה קיץ חסידי. 

השוטר המקומי של הכפר ערך בהמשך היום תרגיל חרום למקרה של נפילת טילים וכיו"ב. במסדר אמצע היום הגיע המרכז ה"פצוע" לרחבת המסדרים שם נתן נאום קצר על עזיבתו את הקעמפ אך לבסוף זרק את הכיסא גלגלים והכריז על מלחמת התקשרות מה שנקרא מלחמת צבעים.

המיני קעמפ התחלק לשניים: ל'תמים' ו'שליח', שכל אחד חייב לבטאות בצורה הטובה ביותר את מה שהוא מסמל.

כניסה הקצינים המסורתית נפתחה: 'שליח' ו'תמים' הציבו את המוצגים שלהם ששליח הציב מנוף בו הוא מדליק את נרות החנוכה ומתוך טנק המבצעים יצא הקצין הת' לייב שטרסברג ונאם את נאום הפתיחה של הקצינים. התמימים הגיעו על רכב ענק ובו ניצבו כמו בלובאוויטש בתחילת שנותיה.

הלימוד בע"פ השפיע לא מעט על הנקודות במהלך היום ואף הוסיף הרבה לניצחון. קבוצת 'תמים' הציגה הצגה על החיים של תומכי תמימים בלובאוויטש וקבוצת 'שליח' הפיקה סרט מיוחד.

ביום השני המשיכו הילדים אתה המלחמה שבסיומו עימות הקציינים המסורתי. 'תמים' ערכו את יום תמים לרבי לילדים בעבורם ו'שליח' ערכו את כינוס השלוחים העולמי.

בסיום הלכו הילדים לעבר הבריכה בכפר שם הוכרזה קבוצת 'תמים' כקבוצה המנצחת ותם מלחמת התקשרות בגן ישראל חיילי הרבי בכפר חב"ד.

הנהלת גן ישראל רוצה להודות: לר' מאיר פרידמן – יו"ר הצלה כפר חב"ד, לת' גרשון ריבקין ולועד כפר חב"ד

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.