מערכת COL | יום ב' אב ה׳תשע״א 02.08.2011

אורח בישיבת צעירי השלוחים בצפת: הרב קוטלרסקי

סיו"ר המל"ח הרב משה קוטלרסקי ערך ביקור מיוחד בקמפוס המפואר של ישיבת צעירי השלוחים. במהלך הביקור התרשם האורח מאוד מהתפתחות הישיבה בשנים האחרונות, בגשמיות וברוחניות, ומהקמפוס המפואר של הישיבה "קמפוס ישראל ארי' לייב - כולל חב"ד"  לסיפור ולתמונות
אורח בישיבת צעירי השלוחים בצפת: הרב קוטלרסקי

סיו"ר המל"ח הרב משה קוטלרסקי ערך ביקור מיוחד בקמפוס המפואר של ישיבת צעירי השלוחים. במהלך הביקור התרשם האורח מאוד מהתפתחות הישיבה בשנים האחרונות, בגשמיות וברוחניות, ומהקמפוס המפואר של הישיבה "קמפוס ישראל ארי' לייב - כולל חב"ד".

לביקור נלוו מנהל המוסדות השליח הרב חיים קפלן, מנהל הישיבה הרב מנחם טרקסלער ובנו של הרב קוטלרסקי, מנהל הפרוייקטים שע"י המל"ח, הרב מענדי קוטלרסקי.

במשך השנים מאז הקמתה, נרתם הרב קוטלרסקי פעמים רבות לטובת הישיבה בעת הצורך, והוא שמח מאוד לראות את התפתחותה הנפלאה.

בישיבה מתקיימת בימים אלו "ישיבת קיץ צעירי השלוחים" עם 96 תלמידים מכל רחבי העולם וצוות איכותי, שקיבלו את פניו של האורח הנכבד בהתרגשות.

בדבריו לתלמידים סיפר הרב קוטלרסקי על הרעיון להקמת הישיבה שעלה במשרדו, בשיחה עם השליח האגדי הגה"ח הרב אריה לייב קפלן ע"ה - שקיבל על עצמו מייד לנסות וליישם את הרעיון. הישיבה שהחלה כמחלקה קטנה בישיבה הקיימת הפכה עד מהרה לישיבה בזכות עצמה, עם צוות מעולה וקמפוס לתפארת, עם סבסוד מיוחד לבני השלוחים מתוך מטרה להקל עליהם גם בהוצאות שכר הלימוד.

הרב קוטלרסקי סיפר לתלמידים על רצונו של הרבי שתלמידים הישיבות יהיו 'למדנים'. הוא הוסיף שב'שלשלת היחס' בהיום יום מוגדרת כל תקופת הבראשית של הרבי כ"לומד בשקידה עצומה ומצליח", תוך שהוא משבח את התלמידים שבחרו לנצל את הקיץ בלימוד בישיבת הקיץ ומעורר את התלמידים ללמוד מהרבי ולנצל את זמנם ללימוד התורה. יצויין שבישיבה מתנהל "מבצע תורה" ללימוד המסכת בעל-פה, בניהול המגיד-שיעור הת' דוד קוטלרסקי.

בסיום דבריו קרא לתלמידי ישיבת הקיץ שעדיין לא נרשמו לישיבה ולשלוחים בכלל להצטרף להצלחה הגדולה של הישיבה שנוסדה במיוחד עבורם.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.