מערכת COL | יום כ"ט תמוז ה׳תשע״א 31.07.2011

מהפכה במוסדות חב"ד: ספר לימוד על גאולה ומשיח

לקראת שנת הלימודים החדשה עומד להופיע ספר לימוד חדש לכיתות הגבוהות בתלמודי-התורה ובבתי-הספר היסודיים ● הספר החדש יאפשר למלא את הוראת הרבי ללמוד את ענייני הגאולה ומשיח, באופן המתאים לילדים ● המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד שיגר מכתב למנהלי המוסדות, ובו תיאור של הספר החדש, שיוצא-לאור בעקבות פניות ובקשות מצד מנהלי מוסדות החינוך לסיפור המלא
מהפכה במוסדות חב

כתב COL

המרכז חינוכי חסידותי של צעירי חב"ד שיגר מכתב למנהלי המוסדות, ובו הוא מבשר על ספר לימוד חדש לילדים בנושאי גאולה ומשיח, שיוצא-לאור בעקבות פניות ובקשות מצד מנהלי מוסדות החינוך.

"לקראת שנת הלימודים החדשה יוצא לאור ספר לימוד חדש, שבעזרתו יתאפשר למלא את הוראת הרבי ללמוד את ענייני הגאולה ומשיח, באופן המתאים לילדים בכיתות הגבוהות בתלמודי-התורה ובבתי-הספר היסודיים", נכתב במכתב.

הספר החדש הוא מהדורה מיוחדת מתוך הספר  'ימות המשיח', מאת הרב מנחם ברוד. הספר 'ימות המשיח' נמצא כעת בעריכה מחודשת, שבה יתוספו הרבה עניינים חדשים, אבל לבקשת מנהלי מוסדות החינוך ניאות הרב ברוד להכין מהדורה מיוחדת לילדים, מתוך הספר החדש, כדי לאפשר גם לילדים ללמוד את ענייני הגאולה.

הספר לילדים ייקרא 'סודות הגאולה', ויהיו בו פרקים נרחבים המקיפים את סוגיות הגאולה: חובת האמונה והציפייה * מהי גלות ומהי גאולה* סימני הגאולה * תהליכי הגאולה * דמותו של המשיח * פעולותיו של המשיח * מה יהיה בזמן הגאולה * בית-המקדש השלישי * ועוד.

הספר נמצא כעת בהכנה לדפוס, ויופיע בע"ה בזמן הקרוב. מחבר הספר, הרב מנחם ברוד,  יציג את הספר החדש ואת התפיסה המיוחדת הטמונה בו – במהלך ועידת המחנכים שתתקיים אי"ה בימים י-י"ב מנחם אב במלון ניר עציון.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.