מערכת COL | יום ט"ו תמוז ה׳תשע״א 17.07.2011

אחרי מאבק ארוך באשקלון: מוסדות חב"ד יעברו לבניין המכללה

שמחה והתרגשות גדולה בקרב השלוחים, אנ"ש והורי תלמידי המוסדות באשקלון:  שנתיים מאז שראש העיר בני ועקנין הבטיח את בניין המכללה באשקלון למוסדות חב"ד אשקלון, ולאחר מניעות ועיכובים רבים שנגרמו עקב הישארותם של קהילת כפר דרום באשקלון והפרעות מצד גורמים שונים, הגיע הסאגה לקיצה ומוסדות חב"ד עברו לבניין המכללה  לסיפור המלא 
אחרי מאבק ארוך באשקלון: מוסדות חב

שמחה והתרגשות גדולה בקרב השלוחים, אנ"ש והורי תלמידי המוסדות באשקלון:  שנתיים מאז שראש העיר בני ווקניין הבטיח את בניין המכללה באשקלון למוסדות חב"ד אשקלון, ולאחר מניעות ועיכובים רבים שנגרמו עקב הישארותם של קהילת כפר דרום באשקלון והפרעות מצד גורמים שונים, הגיע הסאגה לקיצה ומוסדות חב"ד עברו לבניין המכללה.

בקרית חינוך 3500 מ"ר בנוי בקומפלקס בניינים רחב ידיים,  המשתרע על שטח של 11 דונם ובו עשרות כיתות לימוד, חדרי ספח, בית כנסת ובית מדרש, חדרי מנהלה ועוד. בשנה"ל תשע"ב ילמדו בקרית החינוך כ450 תלמידים  בלעה"ר  בגני ילדים, בבית ספר היסודי חב"ד "אור מנחם" ובישיבת חב"ד "אור מנחם. 

השליח הראשי ויו"ר המוסדות הרב מנחם ליברמן שליווה באופן אישי את כל השלבים והתמודד עם הבעיות שצצו לאורך כל הדרך אומר, כי "המעבר למכללה נותן תנופה עצומה להמשך התפתחות מוסדות חב"ד באשקלון, ומציין את עמידתו האיתנה של ראש העיר מר בני ועקנין שמסייע להתפתחות המוסדות|".

הורי התלמידים שגם היו שותפים בשלבי המאבק, התרגשו למראה משאיות ההובלה הפורקות את הציוד. השלוחים באשקלון  מציינים את העובדה המדהימה, הבטחת ראש העיר למוסדות חב"ד התקיימה במהלך התוועדות ג' תמוז לפני שנתיים, ובג' תמוז השנה, קריית החינוך הועברה למוסדות חב"ד .

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.