מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״א 11.07.2011

באר שבע: ערב שכולו התקשרות לרבי בשכונת נאות לון

קהל רב מנכבדי ותושבי שכונת נאות לון היוקרתית בבאר שבע, השתתף בהתוועדות וסעודת ראש חודש מיוחדת לרגל היום הגדול והקדוש ג' בתמוז ● אורח ההתוועדות היה המשפיע החסידי, פה מפיק מרגליות, הרב יוסף יצחק פרידמן, משפיע ישיבת "תומכי תמימים" בקרית מלאכי שריתק את הקהל שעות ארוכות בדברי חסידות, ודברים בחשיבות ההתקשרות לרבי, כשהוא מתבל דבריו בסיפורים מרתקים  לסיפור המלא   
באר שבע: ערב שכולו התקשרות לרבי בשכונת נאות לון

קהל רב מנכבדי ותושבי שכונת נאות לון היוקרתית בבאר שבע, השתתף בהתוועדות וסעודת ראש חודש מיוחדת לרגל היום הגדול והקדוש ג' בתמוז - יום ההילולא הי"ז של הרבי מליובאוויטש, שנערכה בבית הכנסת הגדול והמפואר "רשב"י ורבי אלעזר בנו" בראשותו של איש החסד ר' שמעון אליהו גוזלן.

ההתוועדות וסעודת המצוה שהוכנה ברוב פאר והדר, נערכה על ידי איש החסד ר' אברהם אביטל שיחי' מחשובי מתפללי בית הכנסת שנטל על עצמו להכין ולערוך מדי שנה בשנה את ההילולא, ונוהלה על ידי שליח הרבי ורב הקהילה בנאות לון, הרב משה אריאל הכהן רוט.

לאחר דברי פתיחה על מעלתו של היום הקדוש לאור משנתו של הרבי, שזורים בסיפורים על פלא מנהיגותו וקדושתו של הרבי. מפיו של השליח הרב רוט, צפה הקהל במראות קודש של הרבי שהוקרנו ע"ג מסך ענק, על מהותו ותפקידו של "נשיא הדור" וקטעים מיוחדים נוספים.

אורח ההתוועדות היה המשפיע החסידי, פה מפיק מרגליות, הרב יוסף יצחק פרידמן, משפיע ישיבת "תומכי תמימים" בקרית מלאכי. הרב ריתק את הקהל שעות ארוכות בדברי חסידות, ודברים בחשיבות ההתקשרות לרבי, כשהוא מתבל דבריו בסיפורים מרתקים.

בין המשתתפים, היה ר' יוסף קמחי חזן וש"ץ קהילת "בית יאיר מזוז", חסיד נלהב של הרבי מליובאוויטש, כפי שזה בא לידי ביטוי בדברים שהקדיש לרגל יום ההילולא ג' בתמוז בתכניתו הפופולארית "שבת המלכה.

חוברת מיוחדת "הרבי – מבט אישי" חולקה למשתתפים. המשתתפים כתבו פדיון נפש שנשלח ביום ההילולא לציונו הקדוש של הרבי. במקום ניתנה הזדמנות לרכוש ספרי קודש ממשנתו של הרבי, ורבים ניצלו הזדמנות נפלאה זו, להביא הברכה לביתם.

ההתוועדות שהסתיימה בחצות, נחתמה בדברי תודה וברכה של השליח הרב רוט, לכל אלו שטרחו ועמלו בהכנת הערב המוצלח. ההתוועדות הותירה רושם עז על כל המשתתפים, שהביעו משאלה ותקווה לזכות להתוועדויות נוספות בבית הכנסת ובשכונה.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.