מערכת COL | יום ט' תמוז ה׳תשע״א 11.07.2011

המטס של הרב לאזר ● גלריית ענק

הרב בערל לאזאר רבה הראשי לרוסיה חתם סיור מיוחד בארץ-הקדוש יחד עם קבוצת גבירים מהקהילה היהודית ● ההפתעה במצדה, ההתוועדות בנץ, הסעודה בחברון, והתפילה בכפר הערבי ● פליישמן הפיקו, ברדוגו תיעד לסיקור, גלריית תמונות
המטס של הרב לאזר ● גלריית ענק
(צילומים: ישראל ברדוגו)
הרב בערל לאזאר רבה הראשי לרוסיה והשליח הראשי למדינות חבר-העמים חתם סיור מיוחד בארץ-הקדוש יחד עם קבוצת גבירים מהקהילה היהודית במוסקבה.

בהפקה מיוחדת של פליישמן הפקות, הם הגיעו ממוסקבה היישר למנחת מצדה, שם פגשו באוהל את 'אברהם אבינו' שלמד איתם פרק בהלכות המקום. 

הנהלת מפעלי ים-המלח קיבלה את המשלחת לסיור מקיף ומיוחד ומשם פנתה הקבוצה לסיור במדבר יהודה על גבי טרקטרונים באמצע המדבר. למרגלות הר המצדה הופתעה הקבוצה, עת נפרס לפניהם שולחן - שם ישבו להתוועדות עד לשעות הלילה הקטנות.

אחרי ההתוועדות מיהרה הפמליה להתפלל עם הנץ ולאחר-מכן התיישבה הקבוצה לכתוב אות בספר-התורה של בית-חב"ד ים-המלח הנכתב על המצדה בראשות השליח לאיזור הרב שמעון אלחרר.

לקראת השבת אותה יעשו בחברון יחד עם השליח הרב דניאל כהן סיירו האורחים בהר חברון, ביקרו במאחזים חדשים וכן עודדו את כוחות צה"ל בגזרה.

שבת מרוממת עברה על האורחים במערת המכפלה ושמחה הורגשה בקרב מתיישבי היישוב היהודי בחברון. את השיא היה אפשר למצוא בשעת רעווה דרעווין, או-אז התיישבו כולם ל'סדר ניגונים' מיוחד בסמוך לציונה של הרבנית מנוחה רחל.

במוצאי-שבת ביקרה המשלחת בתיאום עם כוחות הביטחון בקבר יהושע בן-נון. ביקור לא שיגרתי שכלל היערכות מוגברת מצד הצבא בגלל מיקום הקבר – הכפר העוין כפל' חרת. את הביקור בישראל חתמו חברי המשלחת בתפילת ר"ח תמוז בכותל.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.