מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תשע״א 30.05.2011

מבצע מזוזה רחב היקף בעיר הולדתו של הרבי ● תמונות

שבוע של 'ופרצת' בהיקף חסר תקדים התקיים בעיר הולדתו הרבי, ניקולייב, אוקראינה, עם הגעתם של שלושת האחים לבית לדיוב, ר' נחמיה מאה"ק, ר' יאיר מצרפת ור' רחמים מניו יורק למבצע מזוזה בהיקף שטרם נראה בעיר. המבצע התבצע בחסות האחים אפרים ומיכאל יוסיפוב, לע"נ אביהם מר רושל בן לאה יוסיפוב  לדיווח ולתמונות
מבצע מזוזה רחב היקף בעיר הולדתו של הרבי ● תמונות

שבוע של 'ופרצת' בהיקף חסר תקדים התקיים בעיר הולדתו הרבי, ניקולייב, אוקראינה, עם הגעתם של שלושת האחים לבית לדיוב, ר' נחמיה מאה"ק, ר' יאיר מצרפת ור' רחמים מניו יורק למבצע מזוזה בהיקף שטרם נראה בעיר. המבצע התבצע בחסות האחים אפרים ומיכאל יוסיפוב, לע"נ  אביהם מר רושל בן לאה יוסיפוב.
במשך מספר ימים עברו שלושת האחים בעשרות עשרות בתים יהודים, ומשעות הבוקר המוקדמות עד השעות הקטנות של הלילה, ערכו ביקורי בית וקבעו מזוזות בבתי ישראל בכל חדרי הבית. במקביל לקביעת המזוזות העניקו מתנה לכל משפחה תמונה יפה ומרשימה של הרבי לפאר את ביתם.

האחים בליווי, שליח הרבי ורבה של העיר  הרב שלום גוטליב שארגן את המשפחות היהודיות, התקבלו בחביבות רבה ובשמחה גלויה בבתי היהודים. סיפורים נפלאים ונרגשים התגלו עם התעוררות הנשמה היהודית של היהודים הללו. התרגשות, דמעות, שמחה ואושר צפו ועלו בכל הבתים שביקרו אצלם.

יהודים רבים ביקשו אישור ממקום עבודתם  להיעדרות קצרה, כדי לזכות בהזדמנות הנדירה לקבל את פני האורחים ולקבוע מזוזות בביתם.  המחזה שהתגלה בעיר הולדתו של הרבי, היה מחזה מרהיב ומדהים גם יחד. תור ארוך ורשימות ארוכות של מאות מאות יהודים שהביעו את רצונם ושאיפתם לביקור בית וקביעת מזוזות בביתם.
מניקולייב, יצא האח ר' יאיר ליום מבצעים בעיר המחוז פרוומייסק, יחד עם שליח הרבי ורבה של העיר הרב לוי שי' פרלשטיין, שהוביל בהצלחה מרשימה את ביצוע המבצע בעיר זו.

בנוסף למבצע מזוזה, העניקו האחים לדיוב תפילין, מתנת משפחת יסיפוב, למי שקיבל על עצמו להניח תפילין, ובמסגרת זו ערכו בר מצווה יפה ומפוארת לנערים יהודים שקיבלו על עצמם להקפיד על מצוות הנחת תפילין.

בסיום המבצע הודו האחים לשליחה הגב' דינה גוטליב שאירחה אותם ברוחב לב ודאגה לכל הצטרכויותיהם.

לאור הביקוש העצום שהתגלה, אין ספק שזו הייתה התחלה מרשימה ומיוחדת במינה  של מבצע מזוזה ושאר מבצעי הקודש בעיר הולדתו של הרבי, שיעמדו בסימן שנת המאה ועשר להולדת כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו. 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.