מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תשע״א 30.05.2011

תל אביב: תלמידי הישיבה למדו כיצד לנהל עסק כהלכה

בשבוע שעבר נערך בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" ערב עיון ולימוד במלאות שתים עשרה שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה. בערב זה, שעמד בסימן של "ניהול עסק - כהלכה, חיי המסחר בעולם המודרני ע"פ תורה" השתתפו תלמידי הישיבה, אברכי הכולל, בני משפחת מירון וידידי הישיבה  לדיווח ולתמונות 
תל אביב: תלמידי הישיבה למדו כיצד לנהל עסק כהלכה

בשבוע שעבר נערך בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" ערב עיון ולימוד במלאות שתים עשרה שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה. בערב זה, שעמד בסימן של "ניהול עסק - כהלכה, חיי המסחר בעולם המודרני ע"פ תורה" השתתפו תלמידי הישיבה, אברכי הכולל, בני משפחת מירון וידידי הישיבה.

ביום חמישי האחרון נערך בישיבת חב"ד ליובאוויטש "חזון אליהו" ערב עיון ולימוד במלאות שתים עשרה שנה לפטירתו של עו"ד ר' אליהו מירון ע"ה אשר על שמו נקראת הישיבה.

בערב זה, שעמד בסימן של "ניהול עסק - כהלכה, חיי המסחר בעולם המודרני ע"פ תורה" השתתפו תלמידי הישיבה, אברכי הכולל, בני משפחת מירון וידידי הישיבה.

לאחר דברי פתיחה מאת הרב שאול רייצעס ר"מ בישיבה, צפה הקהל במראות קודש שיחה של הרבי לחברי ה'קרן לפיתוח מחנה ישראל' בה הרבי מדבר אודות אלו שהקב"ה נותן בהם אמון, ומעניק להם כשרונות ויכולות מיוחדים, ואפשרות להוציא אל הפועל את החלטותיהם במילואן.

בכינוס נשאו דברים שליח הרבי לתל אביב ורב קהילת חב"ד הרב יוסף שמואל גערליצקי וראש הישיבה הרב מאיר אריה שמרלינג.

אורח הערב היה הרב בנימין קופרמן רב בית הכנסת הגדול ברמת גן ודיין בבית דין רבני חב"ד אשר ריתק את הקהל שעה ארוכה אודות מצוות 'ריבית' בפן ההלכתי של המצווה, ובהיבט המעשי אצל כל אחד ואחד. הן אצל אנשי עסקים, והן אצל 'עמך' בחשבון העו"ש בבנק, בתשלומי מיסים, בקנייה בכרטיסי אשראי ועוד. המשתתפים ישבו מרותקים לדבריו ובסיומה של ההרצאה הרב קופרמן השיב בבהירות על השאלות הרבות של הקהל.

את דבר המשפחה הביא הבן עו"ד ר' יצחק מירון שנשא קווים לדמותו של אביו ע"ה, ואיחל לתלמידי הישיבה שימשיכו ויעשו חיל בלימודם ויפיצו את אור התורה והחסידות ברחבי העיר.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.