מערכת COL | יום כ"ו אייר ה׳תשע״א 30.05.2011

מכוניתו של הרב דרוקמן נרגמה באבנים בהר הזיתים

שמשת מכוניתו של הרב הראשי האשכנזי של קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן, נופצה בשבוע שעבר בעת ביקור בהר הזיתים בירושלים. הרב דרוקמן נסע לירושלים, מלווה ברעייתו ובבנו, כדי לבקר בקברו של הסבא רבא שלו לסיפור המלא
מכוניתו של הרב דרוקמן נרגמה באבנים בהר הזיתים

ארי גרינברג, NYNET

שמשת מכוניתו של הרב הראשי האשכנזי של קרית מוצקין, דוד דרוקמן, נופצה בשבוע שעבר בעת ביקור בהר הזיתים בירושלים. דרוקמן נסע לירושלים, מלווה ברעייתו ובבנו, כדי לבקר בקברו של הסבא רבא שלו, הרב ברוך מנדלבוים. 

הרב דרוקמן סיפר: "כשהגענו לאזור של בית הקברות הבחנו בקבוצה של כמה חבר'ה צעירים שמתגודדים סביב המכונית שלנו. הלכנו לקבר, וכשחזרנו מצאנו שהשמשה הקדמית של המכונית מנופצת לחלוטין, והצעירים האלה שראינו קודם עומדים על תלולית עפר ממולנו ומתפקעים מצחוק". 

הרב דרוקמן, רב חב"ד, שידוע גם בזכות אמירותיו המפולפלות, אמר השבוע: "רק כמה ימים לפני זה אנשים עמדו ביום העצמאות ושרו בגאווה 'להיות עם חופשי בארצנו'. אבל זה רק המנון יפה שאין לו שום קשר למציאות שבה אנחנו חיים. אנחנו חיים במדינת ישמעאל, וכדאי שנתחיל לקלוט את זה. אבל לצערי אנשים ימשיכו להתעסק בפסטיבלים ויתנו לבני ישמעאל להמשיך להרים את הראש. במקומות כמו הר הזיתים, החידוש הוא אם אתה עובר שם ולא חוטף אבנים על המכונית. כשהמשטרה מטפלת זה החידוש, אבל המצב הרגיל הוא שהיא לא מטפלת. לצערי זה המצב".

הגשת תלונה במשטרה?

"נפלת מהמאדים? זה מזכיר לי את הזקן שהיה חי בתקופת המנדט בארץ ישראל והגיש תלונה למלכה באנגליה. העם הזה צריך להתעורר ולהבין לאיזה מציאות הביאו אותנו החברים שלנו השמאלנים. הגענו למצב שאנחנו כמו אותו בעל שברח מאימת אשתו והסתתר מתחת למיטה וצעק לה 'מי כאן בעל הבית'. אז גם אנחנו כאלה, מתחבאים מתחת למיטה וצועקים לאלה שיורדים לחיינו 'מי כאן בעל הבית'".

אתה מייחס את זה לקטע לאומני, אולי זה פלילי?

"כן, כל מה שקורה כאן לא לאומני אלא על רקע פלילי. גם הפיגוע של הדריסה עם המשאית בתל אביב בשבוע שעבר לא היה על רקע לאומני. עוד מקרה ועוד מקרה, ומעניין שהכל בא מכיוון אחד. הכל לא לאומני, הכל ממש במקרה".

אמרת משהו לחבר'ה שאתה חושד בהם?

"הזהירו אותי שאם אני רוצה להסתפק רק בשמשה סדוקה, אז עדיף שלא אדבר איתם. העדפתי שמשה סדוקה ולא ראש סדוק". 

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.