מערכת COL | יום י"ט אייר ה׳תשע״א 23.05.2011

שיא משתתפים באירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא

שיא של כל הזמנים בהשתתפות המונית של קהל ענק באירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי ● שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של אמן הילדים "יובל המבולבל" שסיפר לילדים על רבי עקיבא, ועל המוני תהלוכות הילדים שהוא בעצמו השתתף בהם לדיווח ולתמונות 
שיא משתתפים באירועי ל
צילום: י. בלינקו

שיא של כל הזמנים בהשתתפות המונית של קהל ענק באירועי ל"ג בעומר בכפר-סבא, שאורגנו על-ידי בית-חב"ד בעיר בניהולו של השליח הראשי ויו"ר מוסדות חב"ד בעיר הרב אהרון קניבסקי.

משעות הצהריים זרמו ההמונים ל"ככר העיר" הממקומת במרכז העיר ובצמוד לקניון ערים. כבר שעה לפני האירוע נסגרו כל החניונים באזור בשל עומס ענק בנהירת קהל למקום.  בשעה הנקובה במודעות אלפי הורים וילדים גדשו עד אפס מקום את הכיכר הענקית ואת כל המבואות המרפסות והגשרים בקניון.

כהוראת הרבי הכינוס הענק נפתח בשלושת העמודים שעליהם העולם עומד:  תורה תפילה וצדקה. תורה 12 ילדים  נציגי כל בתי הספר בעיר עלו בזה אחר זה לבמה לאמירת י"ב הפסוקים. לתפילה הוזמן המשפיע הרב אליהו פרץ זילברשטרום,  לקריאת פרק ל"ג בתהילים לזכות כל תושבי כפר סבא ולבטחון כלל תושבי אה"ק בתוך כלל ישראל וכתפילה להשבת החיילים השבויים והנעדרים , ולגאולה השלימה.  צדקה: על הבמה ניתנה צדקה לתוך הקופה הענקית של בובת המצוות. 

שיאו של המופע היה מופע מוזיקלי של אמן הילדים "יובל המבולבל" שסיפר לילדים על רבי עקיבא, ועל המוני תהלוכות הילדים שהוא בעצמו השתתף בהם היום תוך כדי שהוא מכריז לנוכח הקהל העצום כי הוא בטוח שבכפר סבא זוהי תהלוכת הילדים הגדולה ביותר....

את עירית כפר סבא ייצגו סגן ראש העיר עו"ד איתן צנעני, חבר מועצת העיר מר ארנון לוי שהביא את ברכת ראש העיר למשתתפים. מר חזי ברזני מבכירי העיריה שהשתתף בכל האירוע עם בנותיו.

בסיום הכינוס יצא הקהל הענק לתהלוכה מרשימה, כשבראש התהלוכה צועדים להקת המתופפים של בית חב"ד כפר סבא בתלבושת מפוארת, בניצוחו של הת' יעקב קניבסקי.  במשך שעה ארוכה זרמו האלפים הצועדים בתהלוכה הענקית, שלא נראה לה סוף .  בסיום התהלוכה  נהנו ההמונים מהפנינג מתנפחים ומתקני שעשועים.

הנחה ברהיטות ובחן חסידי מיוחד הרה"ח ר' בנימין ליפקין.

את האירוע כיבדו בנוכחותם השלוחים: הרב יוסף בייטש שליח התורה בעיר ורכז JLI  באה"ק, הרב אלעד כהן שליח בשכונת הראשונים בכפר סבא והרב שי עזיזה מנהל בית חב"ד במזרח העיר. והרבנים הנכבדים:  הרה"ח ר' מנחם-מענדל גרונר מראשי ישיבת תות"ל קרית גת, הרה"ח ר' יהודה איידלקופ משלוחי קודש של הרבי לאה"ק. הרה"ח ר' מנחם מענדל כהן ר"מ ומשפיע בישיבת תות"ל קרית גת, הרה"ח ר' יוסף קניבסקי מנחלת הר חב"ד, הרה"ח ר' מ"מ זילברשטרום שי' והרה"ח ר' משה גולדשטיין שי'.

נבחרת של עשרות תמימים תלמידי הישיבות תות"ל המרכזית בכפר חב"ד  ותות"ל לוד ותות"ל קריית-גת, סייעו בארגון בהכנות לאירוע ובאירוע עצמו.

גלריית ענק מרהיבה מאת י. בלינקו

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.