מערכת COL | יום ח' אב ה׳תשס״ד 26.07.2004

רישום שיא לועידת המחנכים

מאות מורים, מחנכים, רמי"ם ומנהלי מוסדות חינוך חב"ד יתכנסו יחדיו בימים רביעי, חמישי ושישי י-יא-יב מנחם-אב לועידת המחנכים השש-עשרה, הנערכת מטעם צעירי אגודת חב"ד באה"ק בראשות הרב יוסף-יצחק הכהן אהרונוב. הועידה תתקיים השנה במלון "ניר עציון", שלמרגלות הר הכרמל בחיפה.מארגני הועידה עומדים מופתעים מול גל ההזמנות של מחנכים ומורים מהארץ ומחו"ל המבקשים לקחת חלק בוועידה. תוכנית הועידה תעמוד השנה בסימן "אין לך תלמיד שאין לו שעה" – חיפוש דרכים יעילות להגיע לכל תלמיד – ומארגניה דאגו לגייס את מיטב המרצים והמשפיעים שיציעו דרכים להשגת המטרות. במרכז הועידה ידונו בין השאר בשאלות כיצד להביא את הילדים להיות חדורים עם הנקודה של משיח וכיצד נצליח להעניק לילדים את חוויית לימוד החסידות.
רישום שיא לועידת המחנכים
ועידת המחנכים היא גולת הכותרת של פעילות פדגוגית מגוונת שמתקיימת לאורך כל השנה על-ידי המרכז חינוכי חסידותי של צעירי אגודת חב"ד בהנהלת הרב נפתלי הכהן רוט, במגמה להעלות את רמת החינוך וההוראה ולהתמודד עם אתגרי התקופה. הועידה כוללת הרצאות מומחים, קבוצות דיון וסדנאות. קורסים וסדנאות מיוחדות תיערכנה במהלך ימי הועידה למנהלי המוסדות.

ימי העיון והדיונים ישולבו בתכנית נופש וסיור לימודי. אחת משעות השיא של הועידה תהיה ההתוועדות החסידית הגדולה שתתקיים בלילה שבין היום השני לשלישי עם המחנך הנודע הרב יוסף-יצחק יעקבסאהן, שגם ישמיע משא מרכזי על הנושא "חינוך התלמידים ל'חסידישען קאך' (להט חסידי) בענייני קדושה על-פי משנתו החינוכית של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו.

כל ועידה וחידושיה, לראשונה תוצג תוכנית חוברת עבודה חדשנית "יום של חסיד" – פרקי לימוד בנושאים בחסידות – שתעניק לילדים את חוויית לימוד החסידות. כמו-כן תוצג שיטת "דרגא" בנוסח חב"ד – להוראת טעמי המקרא במוסדות החינוך, מתוך הדגשת החשיבות הרבה ואחריות המחנכים להוראת נושא זה. מעמד הסיום של הועידה ישמש אירוע חגיגי והצדעה לשלוחי הרבי בתחום החינוך, בהשתתפות רבנים, אישי ציבור ואורחים נכבדים.
לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות - לקריאת כל התגובות
הוסף תגובה
3 תגובות
1.
תבורכו
ח' אב ה׳תשס״ד
היכן ניתן יהיה לרכוש את החוברת ומתי?
2.
תוכניה
ח' אב ה׳תשס״ד
אפשר לדעת באילו נושאים יעסקו ההרצאות ומי הם המרצים?
4.
ישר כח
ט' אב ה׳תשס״ד
למארגנים בכח
יש לאמר יישר כח
על כל תלמיד
שיתגלה בידי מורה
לומד ומגלה
תודה על הכח שאתם עוזרים למורים
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.