מערכת COL | יום ד' אייר ה׳תשע״א 08.05.2011

אחרי שמונה שנים: נולדו לבני הזוג תאומים בברכת הרבי

שמחה והתרגשות שררו בעיר באר שבע בברית המילה של התאומים שנולדו למוהל העיר, חסיד חב"ד, הרב אליהו ביטון ורעייתו אחרי שמונה שנים של ציפייה ותפילה לזרע של קיימא ● לדבריו, המסר שצריך להעביר לכל עם ישראל ובפרט לנשים שעדיין לא נפקדו בילדים זה להאמין ולקיים. "כתבנו לרבי הרבה פעמים ותמיד ההוראה של רבי הייתה שהמתכון הבטוח לילדים זה לחזק את ענייני טהרת המשפחה", הוא מספר לסיפור המלא
אחרי שמונה שנים: נולדו לבני הזוג תאומים בברכת הרבי

בני טוקר, ערוץ 7

שמחה והתרגשות שררו בעיר באר שבע בברית המילה של התאומים שנולדו למוהל העיר, חסיד חב"ד, הרב אליהו ביטון ורעייתו אחרי שמונה שנים של ציפייה ותפילה לזרע של קיימא.

הרב אליהו ביטון עוסק בכל ימות השנה בקרוב רחוקים והוא משוכנע שהאמונה היא התשובה היהודית לכל המצוקות הקשות ביותר. "אנחנו עוסקים בעיר באר שבע בקרוב נערים לאבינו שבשמיים. יש כאן תלמידי תיכון שצמאים ליהדות. אנחנו מקיימים אצלינו בבית סעודות שבת ושיעורי תורה. במקום ללכת לדיסקוטקים הם באים אלינו. ב"ה כבר נערים רבים הלכו לישיבות ויש כאלה שאפילו זכו להקים בתים בישראל".

הרב ביטון מציין שבכל שנות ההמתנה הארוכות לילדים, הם השתדלו לעשות הכול כדי שהקב"ה יהיה מרוצה מהם. "אבי שיהיה בריא הוא רב ומוהל ביבנה, הוא ביקש ממני להמשיך במסורת ולהיות מוהל ובזכות זה שאזכה לקיים את המצווה של האב למול את בנו והיום אני ב"ה זוכה לכך".

לדבריו, המסר שצריך להעביר לכל עם ישראל ובפרט לנשים שעדיין לא נפקדו בילדים זה להאמין ולקיים. "כתבנו לרבי הרבה פעמים ותמיד ההוראה של רבי הייתה שהמתכון הבטוח לילדים זה לחזק את ענייני טהרת המשפחה. תמיד יש מה להוסיף בעניינים האלה, ולהיזהר יותר. יסדנו בביתנו שיעורים בטהרת המשפחה, גם למתקרבים וגם לדתיים ואין לנו ספק שזה פעל ישועות גם אצלנו וגם אצל אחרים. הקמנו גם גמ"ח למשפחות חשוכות ילדים, גמ"ח תרופות, ההתמודדויות אינם קלות, אנחנו פועלים גם עם הארגון בוני עולם".

הוא קורא לכל המאזינים ללמוד מהסיפור האישי הזה ולהאמין שהישועה מוכנה לכל אחד, רק צריך להאמין בה. "אני פונה מכאן לכל חשוכי הילדים, שיתחזקו באמונה ובביטחון מלא. אין דבר שהוא מחוץ לשליטה הכול בשליטה, וגם אם נראה שזה לא הולך, הכול ביד ה'.

ידוע הסיפור המפורסם על שתי הנשים העקרות שבאו לבקש ברכה מהרבי, שתיהן קיבלו ברכה להיפקד בילדים. הראשונה נפקדה והשנייה לא. האישה העקרה שאלה את האישה הראשונה, מדוע את נפקדת ואני לא, הרי שנינו קיבלנו את הברכה של הרבי. שאלה האישה הראשונה את העקרה, ספרי לי מה עשית אחרי שקיבלת את הברכה של הרבי. ענתה לה השנייה, הלכתי הביתה. אמר לה הראשונה, ואני לעומת זאת אחרי הברכה, הלכתי היישר לחנות וקניתי עגלה, וזה פעל את הישועה.

זהו הסיפור האמיתי של כולנו, להתחזק באמונה, גם אנחנו קנינו עגלה של תאומים בצבע שמתאים דווקא לבנים והיינו בטוחים בכך שזה יתגשם, והנה היום זה התגשם לנגד עיננו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.