מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״א 30.03.2011

עו"ד ציבין תוקף את המערכת הרוסית וזוכה ממנה להכרה

עו"ד מרדכי ציבין, המתמחה בטיפול ושחרור כלואים ישראלים בחו"ל, מנהל מזה שנים מאבקים משפטיים נגד מערכות משפטיות בעולם כולו ובמיוחד ברוסיה, הופתע לאחרונה בזכיה בתעודת הוקרה מטעם לשכת עוה"ד הרוסית, גוף סטאטוטורי וותיק ומשפיע ברוסיה ● בתעודת ההוקרה שנושאת את לוגו "איגוד עורכי הדין של הפדרציה הרוסית", נכתב: "דיפלומה מוענקת למרדכי ציבין זאת לאות הוקרה על פעילותו הפורה רבת השנים בתחום רוסיה על תקן עורך דין זר"  לדיווח
עו
ציבין, המתמחה בטיפול ושחרור כלואים ישראלים בחו"ל, מנהל מזה שנים מאבקים משפטיים נגד מערכות משפטיות בעולם כולו ובמיוחד ברוסיה, הופתע לאחרונה בזכיה בתעודת הוקרה מטעם לשכת עוה"ד הרוסית, גוף סטאטוטורי וותיק ומשפיע ברוסיה.

בתעודת ההוקרה שהוענקה לציבין עי" יו"ר הלשכה סמניאקו נכתב: "זאת לאות הוקרה
על פעילותו הפורה רבת השנים בתחום רוסיה על תקן עורך דין זר, על עמדתו הפעילה הן בחיי יום-יום והן במישור המקצועי, וכן על תרומתו המיוחדת להגנת זכויות האזרחים ולמאבק למען מעמדם".

ציבין טיפל ומטפל במספר תיקים פליליים חמורים המתנהלים במערכת המשפט ברוסיה כאלה שזוכים לכותרות רבות בתקשורת המקומית ושמעורבים בהם  אישים בכירים ואנשי עסקים רוסים בינלאומיים. הידוע שבהם, המקרה של סא"ל (מיל.) יאיר קליין, שם נאבק ציבין ברוסיה ובבימ"ש לזכויות אדם בשטרסבורג.

ציבין כידוע, מרבה לסנגר ולשבח בצורה מתמיהה ומוגזמת, בכלי התקשורת בישראל ובעולם, את המערכת האדמיניסטרטיבית והמשפטית של רוסיה כמי שמקיימת הסכמים בינלאומיים ומכבדת זכויות אדם, ואף פרסם מאמר התומך בעמדה הרוסית בקשר לחיסול האינטליגנציה הפולנית בקטין במהלך מלחמת העולם השניה. מאמר שעורר הדים.

ציבין בתגובה מאשר את הידיעה ואומר: "ההכרה הזו מטעם גוף נכבד מוכיחה כי, בסופו של דבר, כל מערכת מעניקה כבוד והוקרה למי שעושה את מלאכתו נאמנה ומאמין במאבקיו ובשליחותו".

עוד אומר ציבין כי: "עצם מתן התעודה מצביע ומלמד על היחס החיובי שיש לרוסים בכל הקשור לזכויות אדם והמשפט הבינ"ל, אותו הם מממשים הלכה למעשה. המאבק המשפטי מעולם לא העכיר הידידות האישית, היחס הזה אינו  בנמצא, באירופה ובארה"ב, שם היחס, נובע מהיותי יהודי וישראלי, על כל המשמעות של הדבר". 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.