מערכת COL | יום כ"ד אדר ב ה׳תשע״א 30.03.2011

והעיר קייב צהלה ושמחה

אורחי מלונות קייב הבירה, שגרירים, אישי ציבור, רבני העיר ושלוחים התאספו לסעודת פורים רבתי במלון 'האייט' בקייב הבירה. שם שרתה שמחה וששון לאין קץ, שמחת עד דלא ידע אמיתית ללא הבדל בין מעמדות ודתות, כולם מחופשים ושמחים בשמחת החג, קיימו את כל מצוות החג החל ממקרא מגילה ומסיים בעד דלא ידע  לדיווח ולתמונות  
והעיר קייב צהלה ושמחה
אורחי מלונות קייב הבירה, שגרירים, אישי ציבור, רבני העיר ושלוחים התאספו לסעודת פורים רבתי במלון 'האייט' בקייב הבירה. שם שרתה שמחה וששון לאין קץ, שמחת עד דלא ידע אמיתית ללא הבדל בין מעמדות ודתות, כולם מחופשים ושמחים בשמחת החג, קיימו את כל מצוות החג החל ממקרא מגילה ומסיים בעד דלא ידע.

לאחר ההצלחה הגדולה בשנים האחרונות בקיום אירועים מסוג זה במלונות העיר, איש העסקים הנמרץ ידיד השלוחים ר' פולי ראטמאן התבקש ע"י בעלי המלון וידידיו הרבים, להמשיך ביתר שאת במסורת המוצלחת ולערוך את סעודת פורים במלון כבאשתקד. המלון מצידו נרתם והקצה את האולם הגדול ביותר לאירוע, את החלק הקולינארי – כיד המלך עם מיטב המטעמים נטלה על עצמה גב' דבורה ראטמאן המסורה. 

האולם כולו קושט מבעוד מועד עם עיטורים וקישוטים בסגנון פרס העתיקה, אנשי עסקים מכובדים יחד עם שחקנים מפורסמים ערכו חזרות במטרה להציג באירוע את סיפור המגילה מהחל ועד גמירא, בליווי מוזיקלי מקצועי, ועם הרבה מדרשי חז"ל והגיגים כיאות לחג. 

על הנחיית האירוע הופקד ביד אמן איש טלביזיה מפורסם שהזמין את השליח הרב יוסף גליק מנכ"ל ארגון צבאות השם בחבר העמים לקרוא פרק תהילים עבור כלל ישראל, ולאחריו מנכ"ל איגוד הקהילות באוקראינה השליח הרב מאיר סטמבלר הביא לקהל את המסר הפנימי של החג מבוססים על דברי הרבי.

הסעודה ערוכה הייתה כיד המלך, כל הנכנס חייב היה להופיע בבגדי תחפושת מתאימים, והשתתף בתחרות התחפושת המוצלחת, שופטי טלביזיה מפורסמים הנחו את תחרות התחפושת המוצלחת, ובסופה בחרו מבין המשתתפים צעיר נער ומבוגר. כל הקהל שיתף פעולה ללא הבדל בין גיל ומעמד, וליהודי קייב ששון ושמחה.

גם לילדים התקיים באולם נפרד אירוע משלהם הכולל תוכנית משעשעת והרבה תכנים יהודיים, כראוי לשמחת חג הפורים.

האווירה המחשמלת הוציאה את המשתתפים לריקודים סוערים לתוך הלילה לקול צלילי מוזיקה יהודית בשמחה עד בלי די, והעיר קייב צהלה ושמחה.

הכל הודו לר' פולי ולאשתו דבורה על יוזמתם הברוכה לאחד את כל קצוות הקהילות היהודיות בקייב מתוך נועם וידידות, במהלך חגי השנה ובמיוחד בחג הפורים.
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.