מערכת COL | יום כ"ח אדר א ה׳תשע״א 04.03.2011

כש"באר החסידות" פגש את "באר המים"

כ-150 איש מילאו את גלריית האמנים "באר המים" – ע"ש באר המים הראשון בגבעתיים – שאמש לבשה לבוש חג, להשקת הספר "באר החסידות" חלק ב' על "דרך מצותיך", שחובר על ידי הרב עומר הלוי ● אמנים מהארץ ומהעולם לצד בעלי עסקים גדשו את המקום: שוחרי ספרות, בימאים, שחקנים, זמרים ומיטב היוצרים והמפיקים המוסיקליים עם יצירותיהן המקוריות שהוצגו במקום, חברו יחדיו  לסיפור המלא
כש
כ-150 איש מילאו את גלריית האמנים "באר המים" – ע"ש באר המים הראשון בגבעתיים – שאמש לבשה לבוש חג, להשקת הספר "באר החסידות" חלק ב' על "דרך מצותיך", שחובר על ידי הרב עומר הלוי.

אמנים מהארץ ומהעולם לצד בעלי עסקים גדשו את המקום: שוחרי ספרות, בימאים, שחקנים, זמרים ומיטב היוצרים והמפיקים המוסיקליים עם יצירותיהן המקוריות שהוצגו במקום, חברו יחדיו.

את שרביט הנחיית הערב אחז השחקן נתי רביץ, שגם הפתיע עם שיר מקורי, ובשורה טובה על יצירה מוסיקאלית שלו שתצא לאור בעתיד הקרוב.

לאחר מכן ניתנה הרצאה מרתקת מפי הרב עומר הלוי כעין סקירה מתומצת לסוגיות בהן עוסק ספרו החדש. הקהל 'שתה' בצמא את דבריו וגם שאל שאלות על מטרת הספר, ואופן עריכתו.

אחר כך עלו להם בזה אחר זה מספר אמנים, יוצרים מוסיקאליים, שהחדירו רוממות רוח ופתיחת הלבבות בקרב הקהל הגדול.

ר' נאור כרמי מוסיקאי עם כישרון נדיר, גולל בפני הקהל את הסיפור העומד מאחורי הניגון 'שאמיל', ולאחר מכן ניגן אותו בעזרת כלי מוסיקאי מיוחד.

ר' תומר מתנה, הפתיע עם נגינת ושירת פיוטים שורשיים עתיקים.

ר' שגיא גבעול יוצר מוסיקה מקורית, ניגן את הניגון 'צמא לך נפשי' בעיבוד שריגש את כולם.

החלק האחרון של הערב הוקדש לאמירת תודות על ידי הרב עומר הלוי לכל המשתתפים, וכן לחתימתו על סיפרו החדש. גם לקהל ניתנה האפשרות להודות לרב המחבר על מסירותו הנפלאה כבר למעלה מארבע שנים לפקוד את המקום ולהעביר הרצאות ב'פנימיות התורה' לקבוצת האמנים. הקהל קיבל החלטות טובות להוסיף בכמות הלומדים שמשתתפים בחוג הקבוע. 
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.