מערכת COL | יום כ"ה אדר א ה׳תשע״א 01.03.2011

ראשי "אל-על" החליטו: מתחילים לכתוב ספר ב-770 ● בלעדי

משלחת מטעם חברת התעופה 'אל-על', בראשות המנכ"ל אליעזרי שקדי, ביקרה אמש (שני) בשכונת קראון-הייטס שבברוקלין ניו-יורק, שם החלו הם בכתיבת ספר-תורה לאחדות ישראל ● חברת 'אל-על' החליטה על קיום המעמד דווקא במקום זה בשל העובדה שחב"ד מסמלת עבורם תפקיד מוביל בכל הקשור ליהדות ואחדות יהודי העולם ● בעבר, הורה הרבי לנסוע בחברת 'אל-על'  לדיווח ולתמונות
ראשי
למעלה: שקדי מניח תפילין. באמצע: המזכירים כותבים אות בספר-התורה (צילומים: מוישי לו)

משלחת מטעם חברת התעופה 'אל-על', בראשות המנכ"ל מר אליעזרי שקדי, ביקרה אמש (שני) בשכונת קראון הייטס שבברוקלין ניו-יורק, שם החלו הם בכתיבת ספר-תורה לאחדות ישראל.

חברת 'אל-על' החליטה על קיום המעמד דווקא במקום זה בשל העובדה שחב"ד מסמלת עבורם תפקיד מוביל בכל הקשור ליהדות ואחדות יהודי העולם. בשל כך יצרו הם קשר עם הרב משה קוטלרסקי שאירגן את הביקור למרות היותו כעת בקונגו.

לאחר ביקור במוזיאון הילדים היהודי הגדול בעולם הממוקם בשכונה, התכנסה המשלחת בחדרו הקדוש של הרבי, יחד עם שלושת חברי המזכירות של הרבי, נציגי 'המרכז לענייני חינוך' ורבנים, שהתכבדו בכתיבת האותיות הראשונות של ספר-התורה.

לאחר טקס כתיבת האותיות פנו המשתתפים לארוחת צהריים חגיגית שנערכה בחסות לשכתו של הרב קוטלרסקי, במהלכה דיבר מר שקדי על חיבתו לחב"ד ברמה האישית והמקצועית. "חב"ד נמצאת בכל מקום אליו אלעל מגיעה", הוא אמר. "מה שאני הכי אוהב בחב"ד זה האכפתיות והדאגה שלהם עבור כל יהודי באשר הוא".

עם סיומו של האירוע, הוקרן וידאו מפגישה של הרבי עם מנכ"ל אלעל לשעבר מר דוד שיין, בו הרבי מדריך אותו לדאוג לקופת צדקה בכל מטוס. חברי המשלחת אכן דאגו לציין בגאווה שהם אכן ממשיכים לשמר את הוראתו של הרבי עד ימים אלו.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.