מערכת COL | יום כ"ג אדר א ה׳תשע״א 27.02.2011

בתפריט: מרקי גורמה, בופה עשיר והחלטות טובות

יום ראשון, פורים קטן. לקראת הצהריים, השמים נפתחו ומטר עז של גשמי ברכה ניתח לארץ, מלווה ברוחות סוערות. בגבעת שאול בירושלים הקור רק הוסיף לאווירה והאקלים ההררי תרם אף הוא למזג החורפי. ב"נשמתא דאורייתא" מרכז לשיעורי חסידות חב''ד בגבעת שאול תוכנן לאותו הערב התוועדות נשים רבתית שנועדה לפתוח שורה רחבה של שיעורים, סדנאות ופעילות שוטפת לנשים מהמגזר הרחב  לסיפור המלא 
בתפריט: מרקי גורמה, בופה עשיר והחלטות טובות

יום ראשון, פורים קטן. לקראת הצהריים, השמים נפתחו ומטר עז של גשמי ברכה ניתח לארץ, מלווה ברוחות שורקות וסוערות. בגבעת שאול בירושלים הקור הירושלמי רק הוסיף לאווירה והאקלים ההררי תרם אף הוא למזג החורפי והרטוב.

ב"נשמתא דאורייתא" מרכז לשיעורי חסידות חב''ד בגבעת שאול תוכנן לאותו הערב התוועדות נשים רבתית שנועדה לפתוח שורה רחבה של שיעורים, סדנאות ופעילות שוטפת לנשים מהמגזר הרחב.

רחל יהודית כלב, מארגנת הערב ומנהלת אגף הנשים של נשמתא דאורייתא המשיכה, על אף המזג המאיים, בהכנות לערב המיוחל שתוכנן בקפידה מזה זמן רב.

8:30 בערב. בר סלטים בייתים עשויים בקפידה, מרקי גורמה מחוממים ושתיה חמה היו מונחים, בעיצוב מיוחד על בופה עשיר המקדם את פני הבאות.

אט-אט אולם ההרצאות החל להתמלא והווי חמים ומאוחד שרר במקום.

לאחר שהתכבדו מעט מהמגוון העשיר, פתחה הגב' כלב את ההתוועדות בשיחה מאלפת של הרבי אודות פורים קטן והיתרון המיוחס לו לעומת חג הפורים.

אחריה נאמה האורחת המרכזית הגב' רחל בולטון אודות החופש לבחור ושיתפה בתובנות פנימיות על שינויים תודעתיים והיכולת לקום ולעשות שינוי. בחן, בעצמה ובהומור האופייני לה היא שילהבה את הקהל סביב החומר אותו היא חיה וניכר היה שהקהל משתתף ומתחבר עם הדברים.

תוך כדי ההרצאה נכנסו עוד ועוד נשים והאולם התמלא עד כדי אכלוס מלא מה שהוכיח שביום כזה האור והחום של התוועדות חסידית נהיה למצרך נחוץ אף יותר.

בתום הדברים הוזמנה אחת הנשים ופרטה על נימי הנפש כשהשמיעה לקהל ניגוני חב''ד אותם ניגנה בכינור, ברגש רב ובכישרון בלתי נדלה.

הערב נחתם בהחלטות טובות ובחשיפת מארג השיעורים והסדנאות אליהם נרשמו הנשים בהתלהבות וברצון רב להמשיך להשתתף, להבין ולהפנים את אור החסידות.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.