מערכת COL | יום כ"א שבט ה׳תשע״א 26.01.2011

מאחורי הקלעים של כינוס השלוחות 5771 ● גלריה

ממשרדי הכינוס מתרכזת הפעילות הקדחנית. צוות של עובדים ומתנדבים עושה את ההכנות האחרונות, כאשר מידי יום נערכת התייעצות בין הרב משה קוטלרסקי לוועד השלוחות בכדי לוודא שהכל מתנהל כשורה ● "השקענו כמות אדירה של זמן ומשאבים בכדי להפוך את האירוע הזה למציאות", אומר מנכ"ל הכינוס, הרב מענדל קוטלרסקי. "עם פתיחת ההרשמה היום לקראת ערב, הציפייה גוברת לקראת סוף שבוע בלתי נשכח"  לדיווח ולתמונות  
מאחורי הקלעים של כינוס השלוחות 5771 ● גלריה
השעה היא 9 בבוקר. עוד יום קפוא וקר של חודש שבט. הרב שניאור נג'ר כבר נכנס לפגישה השנייה שלו היום. סביב השולחן בחדר הישיבות מתיישבים ראשי המשטרה של המחוז, שהגיעו לדון באמצעי האבטחה לקראת כינוס השלוחות העולמי, אליו צפויות להגיע 2800 נשים מלמעלה מ-70 מדינות.

"זה לוקח יותר משישה חודשים של תכנון ותיאום ע"י וועד השלוחות וקבוצה של מתנדבים להרים אירוע בסדר גודל שכזה", אומר נג'ר, רכז הכינוס. "מספר השלוחות שישתתף השנה בכינוס גדל משמעותית, מה שאומר שהתכנון צריך להיות שונה ומדויק יותר".

הרב משה קוטלרסקי, יו"ר הכינוס אומר שהמארגנים מקדישים תשומת לב קפדנית אפילו לפרטים הקטנים ביותר. "כינוס השלוחות מביא עימו אתגרים רבים, בייביסיטר, תצוגות מזון, אבטחה, אוטובוסים ממוזגים ועוד שלל דברים. המארגנים עושים הכל בכדי שהכינוס ישרת את הצרכים הספציפיים של כל שלוחה ושלוחה".

רכזי הכינוס הקדישו תשומת לב מיוחדת למיקום של הסדנאות ושיעורי הכינוס. "בהתחשב במזג האוויר והצרכים של השלוחות, מרבית הסדנאות יתקיימו תחת קורת גג אחת", אומר נג'ר.

ממשרדי הכינוס השוכנים במשרדי מרכז 302, מתרכזת הפעילות הקדחנית. צוות של עובדים ומתנדבים עושה את ההכנות האחרונות, כאשר מידי יום נערכת התייעצות בין הרב קוטלרסקי לוועד השלוחות בכדי לוודאת שהכל מתנהל כשורה.

"השקענו כמות אדירה של זמן ומשאבים בכדי להפוך את האירוע הזה למציאות", אומר מנכ"ל הכינוס, הרב מענדל קוטלרסקי. "עם פתיחת ההרשמה היום לקראת ערב, הציפייה גוברת לקראת סוף שבוע בלתי נשכח".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.