מערכת COL | יום ח' שבט ה׳תשע״א 13.01.2011

דיסלדורף, גרמניה: ננעל כינוס השלוחים למדינת אשכנז ● גלריה

21 שלוחים מ-15 ערים בגרמניה התאספו בדיסלדורף שבגרמניה ליומיים של דיונים מרתוניים בנושאים שונים ● בין הנושאים שעליהם דנו בכינוס היו חיזוק הפצת תורה ויהדות בדרכים שונות, פיתוח תוכניות לצעירים ולנוער, ותוכניות להרחבת מפעל השליחות בגרמניה ● יו"ר הכינוס היה הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לעניני חינוך. את הכינוס אירח השליח בדיסלדורף הרב חיים הכהן ברכהן, והוא נוהל והונחה על ידי השליח הראשי לגרמניה הרב ישראל דיסקין  לדיווח ולתמונות 
דיסלדורף, גרמניה: ננעל כינוס השלוחים למדינת אשכנז ● גלריה

כתב COL

21 שלוחים מ-15 ערים בגרמניה התאספו בדיסלדורף שבגרמניה ליומיים של דיונים מרתוניים בנושאים שונים.

בין הנושאים שעליהם דנו בכינוס היו חיזוק הפצת תורה ויהדות בדרכים שונות, פיתוח תוכניות לצעירים ולנוער, ותוכניות להרחבת מפעל השליחות בגרמניה.

יו"ר הכינוס היה הרב משה קוטלרסקי סיו"ר המרכז לעניני חינוך, את הכינוס אירח השליח בדיסלדורף הרב חיים הכהן ברכהן, והוא נוהל והונחה על ידי השליח הראשי לגרמניה הרב ישראל דיסקין.

לארוחת ערב החגיגית במסעדה הכשרה שתחת בית חב"ד הוזמנו ראשי הקהילה החדשים של קהילת דיסלדורף שהם ידידי ותומכי חב"ד.

ראש הקהילה מר עודד הורוביץ שיבח את פעולות חב"ד בדיסלדורף והערכתו הגדולה לפעילות השלוחים בגרמניה. הרב משה קוטלרסקי נשא דברי תורה וברכה המתובלים בפנינים מפרשת השבוע והודה לו ולוועד החדש על תמיכתם בחב"ד דיסלדורף והעניק להם כתשורה את ספרו של הרב סימון יעקבסון "הדרך לחיים של משמעות" שתורגם לאחרונה לגרמנית, ברכה מיוחדת נשא גם השליח הראשי הרב ישראל דיסקין. 

ביום הדיונים השני, הוזמנו השלוחים לקבלת פנים מיוחדת עם יו"ר הפרלמנט של מדינת צפון הריין מר אקהרט אולנברג ועם סגן ראש הממשלה לעניני דת מר ד"ר שרייבר, ששיבחו את הפעילות של השלוחים בגרמניה ובפרט במדינת צפון הריין, בעיר קלן ע"י השליח הראשי למחוז הרב מנחם מענדל שטראקס ובעיר דיסלדורף ע"י השליח הרב חיים הכהן ברכהן.

"אני שומע שתנועת חב"ד מתרחבת בגרמניה", אמר, "והמחויבות שלנו היא לעזור להרחיב את החיים היהודיים במדינה שלנו, ואני בטוח שנמצא את הדרך לעבוד בשיתוף פעולה".

הרב משה קוטלרסקי נשא דברי ברכה בשם השלוחים. "אני לא זכיתי מעולם להכיר את סבא וסבתא שלי, לא היו לי דודים ודודות. כולם נרצחו ע"י הנאצים", אמר הרב קוטלרסקי. "אבל אנחנו איננו מאשימים אתכם. אנחנו מסתכלים קדימה. התפקיד שלנו הוא להביא מוסר וערכים, והתפקיד הזה משותף לנו ולכם". הרב קוטלרסקי הודה ליו"ר הפרלמנט על הסיוע לתנועת חב"ד בגרמניה והעניק לו  בשם חב"ד דיסלדורף מתנה חנוכית כסף . 
 
כמו"כ נשאו דברי ברכה הרב ישראל דיסקין,  והרב חיים הכהן ברכהן השליח בדיסלדורף.לאחר מכן הוזמנו השלוחים לחתום את שמם בספר האורחים של הפרלמנט.

הכינוס הסתיים בהתוועדות חסידית.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.