מערכת COL | יום כ"ח טבת ה׳תשע״א 04.01.2011

בשנה האחרונה: 53 שלוחים חדשים יצאו לשליחות בישראל

'גן' (53) שלוחים יצאו לשליחות מכינוס השלוחים הארצי אשתקד עד היום, והם כבר יכולים להצביע, בגאווה אך לא בסיפוק, על תוצאות מאוד מרשימות ● המאפיין הבולט של היוצאים לשליחות בארץ בשנה האחרונה, הוא ההתפתחות המטאורית של "שליח עושה שליח" ● יו"ר צעירי חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב: "קיימים עוד מקומות רבים נוספים המשוועים לזוגות צעירים שיקבעו בהם את שליחותם"  לסיפור המלא
בשנה האחרונה: 53 שלוחים חדשים יצאו לשליחות בישראל

שרון גושן, ניר עציון

השנה שחלפה מאז כינוס השלוחים הארצי האחרון של השלוחים בישראל, התאפיינה בהוספה אדירה בהפצת היהדות והפצת המעיינות.

לצד הוספת אלפי פעילות טובות, שיעורי תורה, מבצעים וקירובים על ידי השלוחים הוותיקים, הצטרפו אליהם גם 53 זוגות שלוחים חדשים שיצאו רק בשנה האחרונה לשליחות.

הם לקחו עימם נשותיהם וטפם, עזבו את ריכוזי חב"ד בהם גדלו, והצטרפו לצבא השלוחים והשליחות העומד בראש החזית של הפצת היהדות וגם הפצת מעיינות תורת החסידות בארץ ישראל. כבר היום, פחות משנה מאז שיצאו לשליחות, הם יכולים להצביע, בגאווה, אך כלל לא בסיפוק, על שורה נכבדה של פעולות מוצלחות ומרשימות שפעלו במקומות שליחותם החדשים.

אם ניתן לעמוד על מאפיין אחד בולט בקרב היוצאים לשליחות בארה"ק בשנה החולפת, הרי שמדובר בהתפתחות המטאורית של סגנון השליחות "שלח תחת שליח" שבמסגרתו יוצאים השלוחים החדשים לערים ותיקות ברחבי ישראל ומסייעים, בצורה אוטונומית של שכונה בפני עצמה, או ככוח צעיר ונמרץ העומד לימינו של השליח הוותיק בפיתוח וביסוס השליחות העירונית.

גם השליחים הוותיקים שמחים לקבל למקום שליחותם שליחים רעננים ומלאים בחיות ונמרצות, ומסייעים ככל יכולתם בקליטתם של השלוחים החדשים.

השלוחים החדשים נעזרים רבות באגף הסניפים של צעירי חב"ד ובמנהלו המסור הרב נפתלי ליפסקר.

יו"ר צעירי אגודת חב"ד הרב יוסף יצחק אהרונוב מציין כי "קיימים עוד מקומות רבים נוספים המשוועים לזוגות צעירים שיקבעו בהם את שליחותם, ונשמח מאוד לסייע ככל האפשר כדי שעוד נקודת אור של שליחות תיפתח בארץ הקודש".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.