מערכת COL | יום ג' טבת ה׳תשע״א 10.12.2010

'חב"ד בקמפוס' הביאו את אור החג ל-145 קמפוסים

מידי שנה בחג החנוכה, אלפי סטודנטים ברחבי ארה"ב וקנדה יכולים לסמוך בעיניים עצומות על בתי חב"ד בקמפוס שידאגו להאיר להם את החג בגשמיות וברוחניות * חג החנוכה האחרון, זה השנה השנייה, הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס בשיתוף פעולה עם הארגון 'אלפא אפסילון פאי' או בקיצור AEPi, הנחשב לאחד מהארגונים היהודים העתיקים והמכובדים ביותר, דאגו לכך שבכל קמפוס או אוניברסיטה בה יש יהודים ישלח ערכה לכבוד חג החנוכה, בכדי לדאוג שאור החג יגיע לכל מקום אפשרי  לדיווח ולתמונות  
'חב
באוניברסיטת בארקלי

מידי שנה בחג החנוכה, אלפי סטודנטים ברחבי ארה"ב וקנדה יכולים לסמוך בעיניים עצומות על בתי חב"ד בקמפוס שידאגו להאיר להם את החג בגשמיות וברוחניות.

חג החנוכה האחרון, זה השנה השנייה, הקרן הבינלאומית של חב"ד בקמפוס בשיתוף פעולה עם הארגון 'אלפא אפסילון פאי' או בקיצור AEPi, הנחשב לאחד מהארגונים היהודים העתיקים והמכובדים ביותר, דאגו לכך שבכל קמפוס או אוניברסיטה בה יש יהודים ישלח ערכה לכבוד חג החנוכה, בכדי לדאוג שאור החג יגיע לכל מקום אפשרי.

מייקל זאלסו, הנשיא התורן של ארגון APEi באוניברסיטת נורת'ווסטרן אירח מסיבת חנוכה בליל הראשון של החג, כשאליו חוברים עוד חמשה-עשר סטודנטים, שהדליקו יחד מנורה, אכלו סופגניות ודיברו על החג. "אירוע היינו עושים בכל מקרה", הוא מספר, "אבל הערכה הזו שקיבלנו גרמו לכך שהכל היה קל ופשוט יותר עבורינו, החל מחנוכיה ועד חומר אודות החג".  באירוע השתתף את השליח המקומי הרב דב הלל קליין.

מערכת היחסים של הארגון 'חב"ד בקמפוס' עם AEPi, גורמת לארגונים לנהל יחדיו עשרות פעילויות סביב מעגל השנה עבור סטודנטים יהודים בעשרות אוניברסיטות ברחבי ארה"ב וקנדה.

"במספר קמפוסים חב"ד עזרה לנו מאוד", אומר אדם טייטלבאום, מנהל הארגון AEPi במטה הלאומי באידניאפוליס. "כאשר אחד ממנהלי הסניפים שלנו רוצה לעשות משהו הקשור ליהדות, תמיד יש לנו את 'חב"ד בקמפוס' שיעשו הכל בכדי לעזור, זה אחד מתוך אותם שותפיות מוצלחות".

באוניברסיטת מרילנד למעלה מ-70 איש חברו למסיבת החג אותה אירח השליח למקום הרב אלי באקמן. "חב"ד הגיעו והביאו איתם סופגניות וכל צרכי החג", מספר נשיא הארגון במקום, בנימין ראנק. "הדלקנו את החנוכיה, וזה היה זמן מיוחד עבורינו לחגוג את החג יחדיו. יש להם דרך מיוחדת להחזיק אותנו בקו המסורתי יהודי שלנו".

"שלחנו את הערכות כשבוע לפני חנוכה, בכדי לוודאת שהכל יגיע בזמן" אומר הרב משה חיים דובראבסקי, מנהל הפעילות של הארגון 'חב"ד בקמפוס. "השנה, היה לנו רשימה גדולה ודאגנו לשלוח הכל מרעיונות למסיבה, חומר, וכל המידע הנצרך לעריכת אירוע שכזה".

למותר לציין שמאז תחילת חג החנוכה הארגון 'חב"ד בקמפוס' והן הארגון AEPi מקבלים תגובות חיוביות ונלהבות על הפרוייקט המיוחד שכפי הנראה האיר נשמות רבות במהלך החג.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.