מערכת COL | יום י"ד כסלו ה׳תשע״א 21.11.2010

הרב פרוש סייר בחב"ד ארגנטינה: "פועלים בכוחות על-אנושיים"

סגן שר-החינוך, ידיד חב"ד הרב מאיר פרוש, חזר לאחרונה מסיור מקיף ומיוחד במוסדות היהודיים בארגנטינה ● בשיא הביקור, הוא סייר במוסדות חב"ד במדינה, נפגש עם השלוחים וחזר מלא התפעלות והערכה ● "הם פועלים בכוחות על-אנושיים", אמר פרוש ל-COL  לסיפור המלא ותמונות
הרב פרוש סייר בחב
(צילומים: COL ארגנטינה)
מנדי ריזל, COL

סגן שר החינוך, הרב מאיר פרוש, חזר לאחרונה מסיור בן ששה ימים בארגנטינה, כשכולו מלא התפעלות.

במשך ימי הביקור שלו במדינה הדרום-אמריקאית, הוא זכה לקבלת-פנים ממלכתית בביתו של שגריר ישראל, מר דני גזית ואף נפגש עם שר החינוך של ארגנטינה, קון בעלירך.

בין רצף ביקוריו במוסדות היהודיים של ארגנטינה, לא פסח הרב פרוש על פגישה עם שלוחי חב"ד לעיר הבירה של ארגנטינה, בואנוס-איירס. לפני הפגישה, הוא ערך סיור מקיף בבניין המרכזי של מוסדות חב"ד, בראשות השליח הראשי בארגנטינה, הרה"ח ר' צבי גרינבלט. עם תום הסיור המרשים, בו עמד על היקף העשיה והפעילות המבורכת, נערך במקום כינוס מיוחד לכבודו של הרב פרוש, בו השתתפו כ-30 משלוחי חב"ד הפועלים בבירת המדינה.

הרב מאיר פרוש, שנשא דברים במהלך המפגש, העלה על נס את פעילות שלוחי חב"ד, וציין כי "מפעל השליחות חובק העולם הוא תמצית עבודת הקודש של הרבי מליובאוויטש להשיב לב בנים לאביהם שבשמים, כאשר אלפי שלוחים מטעמו עושים את שליחותם נמאמנה בהפחת רוח חיים של תורה ויהדות בקרב מליוני יהודים ברחבי תבל".

במהלך המפגש, הציג כל אחד מהשלוחים את עבודת השליחות שלו, בה הוא מתמקד. לאחר-מכן נערכה במקום התוועדות חסידית, כשהשלוחים נושאים מתורתו של הרבי ומנגנים, ביחד עם הרב פרוש, מניגוני חב"ד.

סגן השר הרב פרוש מסר ל-COL, כי: "נוכחתי לראות כיצד לפעילות המבורכת של רשת בתי חב"ד בארגנטינה, יש חלק גדול ובלתי-נפרד במהפכה התורנית והיהודית במקום. השלוחים פועלים בכוחות על-אנושיים, כאשר הם שואבים מבארו הבלתי-נדלה של הרבי ועושים גדולות ונצורות להרעיף טל-תחיה בעצמות היבשות".
הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.