מערכת COL | יום י"א כסלו ה׳תשע״א 18.11.2010

בחסות "אח שלי" בתי השלוחים יהפכו למפקדות ● וידאו

בשנים האחרונות מאז הקמתו, היה אחראי הארגון 'אח שלי' על מספר לא מבוטל של תוכניות ומיזמים פופלריים שהפכו לחלק חיוני מחייב של כל ילד בשליחות, בעזרת פורמטים חינוכיים ומבדרים והכל כמובן על טהרת 'היידישקייט' ● בכינוס השלוחים האחרון שנחתם בשבוע שעבר, הארגון התרחב באופן דרסטי זאת בשל העובדה ש-400 ילדי שלוחים חדשים נרשמו לאחת מתוכניות הארגון החדשות – חיילי צבאות ה'  צפו בוידאו  
בחסות
בשנים האחרונות מאז הקמתו, היה אחראי הארגון 'אח שלי' על מספר לא מבוטל של תוכניות ומיזמים פופלריים שהפכו לחלק חיוני מחייב של כל ילד בשליחות, בעזרת פורמטים חינוכיים ומבדרים והכל כמובן על טהרת 'היידישקייט'.

בכינוס השלוחים האחרון שנחתם בשבוע שעבר, הארגון התרחב באופן דרסטי זאת בשל העובדה ש-400 ילדי שלוחים חדשים נרשמו לאחת מתוכניות הארגון החדשות – חיילי צבאות ה'. עד היום תוכנית זו הייתה זמינה רק עבור ילדים הלומדים במסגרת חינוכית חבדי"ת בלבד ששימשו למעשה כמפקדות הפרוייקט.

בשל זאת החליטו ראשי הארגון 'אח שלי' לדאוג לכך שגם הילדים שנמצאים במקומות נידחים, ואינם לומדים במוסדות חינוך חבדי"ם, יוכלו בחסות הוריהם לפתוח כמין סניף עליהם יפקדו ההורים – השלוחים.

עם קלסר מדבקות, ספר מדבקות עבור ההורים, וספר אישי של מטרות ומשימות יחד עם המגזין הפופלארי שיוצא מידי חודש "החייל", יוכלו הילדים להנות מפעילות חברתית חובקת עולם כמו כל ילד אחר.

עבור השלוחים, תוכנית זו מספקת מגוון דברים שיכולים לעזור לילדים לצמוח כראוי בכל הקשור ל'חסידישקייט'. " חיילי צבאות ה' מוסיף חיות עצומה בבית שלנו, הילדים מתלהבים כל פעם מחדש מהקלסרים היפים והמעוצבים, שגורמים להם למלאת משימות שונות, תודה, תודה תודה!", כותבת אחד מהשלוחות באיטליה.

"התוכנית מאפשרת לשלוחים לספק חינוך חסידי לילדיהים אפילו במקום הנידחים ביותר בעולם", אומרת חיה מושקא מושקוביץ – מנהלת 'חיילי צבאות ה'.

שכחת לרשום את הבן שלך, זה עדיין לא מאוחר. כנס עכשיו לכתובת הבאה: www.MyShliach.com/registerCTH ואנחנו נדאג לכל השאר.

רוצים לדעת עוד כיצד המערכת עובדת, צפו בוידאו הבא (אנגלית) :

Kids Tutorial from My Shliach on Vimeo.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.