מערכת COL | יום כ"ט חשוון ה׳תשע״א 06.11.2010

ההכנות לבנקאט הגדול: 90 שפים, 340 מלצרים, ו-4,500 מוזמנים

המתחם הענק של 'ברוקלין קרויז טרמינל', בו יערך ביום ראשון בערב הבנקאט החגיגי הגדול הולך ומוכן לקראת האירוע הגדול ● על פני 63,750 מ"ר, מסודרים 390 שולחנות. 90 שפים, 340 מלצרים, 15,000 כוסות, ו-30,000 סטים של סכו"ם, אלו רק חלק מהמספרים ● ה-NY TIMES בכתבה על ההכנות לבנקאט לסיפור המלא כינוס השלוחים ב-COL: דיווחים שוטפים, גלריות מרהיבות וכתבות וידאו
ההכנות לבנקאט הגדול: 90 שפים, 340 מלצרים, ו-4,500 מוזמנים
ר' דוד שארף במתחם הבנקאט ● למטה: המתחם הענק של 'ברוקלין קרויז טרמינל'

NY TIMES 

הכירו את ר' דוד שארף, האיש האמון על הסעדת 4,500 שלוחים ותומכיהם במהלך הבנקאט החגיגי הגדול שיערך ביום ראשון בערב ב'ברוקלין קרויז טרמינל', הממוקם במזח 12 בשכונת רד הוק בברוקלין.

המתחם הענק, הולך ומוכן בימים אלו: מדובר ב-63,750 מ"ר של רצפת בטון, שעליה מסודרים 390 שולחנות למקום. האיזור לח, ורוח פרצים של ספינות שיוט מורגשת במקום. מזח 12 שופץ לפני מספר שנים בהיקף של 52 מליון דולר, והפך את המקום לטרמינל החדש של ספינות היוקרה מהמפוארות בעולם.

על צג המחשב הנייד מוצגת תמונות של המתחם הענק כפי שהוא אמור להיראות בראשון בערב: האולם הגדול יתמלא בשורות אינסופיות של שולחנות שיאוכלסו של שלוחים ותומכיהם.

"חיפשנו מקומות גדולים נוספים באיזור, בהם ניתן יהיה לערוך את הבנקט, אך לא מצאנו", סיפר שרף. ותתפלאו, לא מדובר באירוע הגדול בחייו: בשנת תשמ"ז הוא דאג להאכיל 25,000 אורחים בחתונה גדולה במיוחד. "אבל זה היה סוג של בר, פה מדובר בסעודה של ממש", אמר.

והנה הנתונים: 90 שפים, 340 מלצרים, 15,000 כוסות, ו-30,000 סטים של סכו"ם. למקום הובאו תנורי ענק מיוחדים לחימום האוכל, ובמקום יפעל צוות גדול במיוחד של משגיחי כשרות.

האוכל יבושל מבעוד מועד. ביום ראשון אחר הצהריים יובא האוכל למקום, שם יסדרו המלצרים את האוכל על הצלחות, והוא יוכנס לחימום בתנורי הענק.

שארף, עומד באמצע האולם הגדול, מוקף בעשרות עובדים: פועלי בניין, מעצבים וחשמלאים. כשכוס קפה וסיגריה  בידו, הוא עורך רישומים מפורטים, צועק פקודות לתוך מכשיר הקשר, והטלפון הסלולרי, ודואג שהכל יהיה מוכן לאירוע הגדול.

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.