מערכת COL | יום ב' חשוון ה׳תשע״א 10.10.2010

שליח חב"ד במינואלה נלחם באלימות במשפחה

שליח חב"ד במינואלה שבלונג איילנד הרב אנשיל פרל החליט להילחם באלימות במשפחה, והוא מונה בשבוע שעבר, על ידי מחוז נסאו, לעמוד בצוות ההנהלה של הועד למלחמה באלימות במשפחה ● "אלימות במשפחה מחלחלת בכל המרקם של החברה שלנו, ואת ההשפעה הטרגי ניתן לראות בנפגעים הפגיעים ביותר שהם הילדים שלנו", אמר הרב פרל והוסיף כי הבעיה נפוצה גם בבתים יהודיים  לסיפור המלא
שליח חב

שליח חב"ד במינואלה שבלונג איילנד הרב אנשיל פרל החליט להילחם באלימות במשפחה, והוא מונה בשבוע שעבר, על ידי מחוז נסאו, לעמוד בצוות ההנהלה של הועד למלחמה באלימות במשפחה. 

הוא יצטרף לפאנל מכובד של אנשים המייצגים בעיות בריאותיות, חינוך, אכיפת החוק ומערכת המשפט, זאת כדי לבדוק את הבעיות של המשפחה ואלימות במשפחה במחוז נסאו.

"אלימות במשפחה מחלחלת בכל המרקם של החברה שלנו, ואת ההשפעה הטרגי ניתן לראות בנפגעים הפגיעים ביותר שהם הילדים שלנו", אמר הרב פרל והוסיף כי הבעיה נפוצה גם בבתים יהודיים.

הוא ביקש לנפץ גם את המיתוס לפיו אלימות במשפחה היא מוגבלת למשפחות משכילות פחות, ושל מצב סוציו אקונומי נמוך. "כולנו רוצים להאמין שאלימות במשפחה קורה רק לאחרים, ולא לאנשים שגרים קרוב אלינו, שיושבים איתנו בבית הכנסת, שילדיהם לומדים בבית הספר עם הילדים שלנו".

הוסף תגובה
0 תגובות
נצפה באתר
עוד באתר
 
העלאת תמונה
x
גרור תמונה לכאן
או
העלה תמונה
ביטול
תייג
טוען תמונות...
שגיאה!
    אישור
    מעלה תמונות...
    התמונות הועלו בהצלחה
    ויפורסמו לאחר אישורן
    התמונות תויגו בהצלחה
    ויוצגו במערכת התמונות
    המשך
    מתוך
    x
    תודה שנרשמת!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    עדכון הנתונים נשמר בהצלחה!
    מבטיחים לשלוח רק את הדברים הכי מעניינים :)
    x
    קיבלנו את בקשתך, לא נשלח יותר הודעות...
    באפשרותך תמיד להתחבר חזרה ולהינות מהעדכונים המעניינים ביותר.